Gå til innhold

Hvordan var uttak, og hvordan følte du deg etter uttaket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går så bra!! Selv var jeg sløv av smertestillende. Merket ikke så mye. Det værste jeg opplevde var å være så "stinn" av alle egga ;) Og så deilig når det er over: du er videre til neste steg. Var øm etterpå, men ikke noe uvanlig. Lykke til!!

Det gikk forholdsvis greit. Men jeg hadde bedt om ekstra "dop" og fikk det, pga litt kronglete anatomi. Var litt i overkant stimulert så de kom ikke til så godt på den ene siden, så der gjorde det vondt, mens de dytta på tarmer og prøvde å finne fram. Det verste, om jeg får være ærlig, var de 5 sekunda de brukte på å vaske skjedeveggen (med sprit??) før de stakk. Da døde jeg litt på meg. Resten gikk egentlig greit. Men var stiv og støl og stinn i flere dager, men det hadde med overstimuleringen å gjøre. 

Men vel verdt det: 366 i hcg i dag, 4+2 :D 

Selve uttaket var helt greit, litt ubehagelig. Langt fra så ille som mange skremte med i forkant. Etterpå var det derimot ganske vondt, men det kjennes ut som menssmerter så det er absolutt til å leve med.

Anonymous poster hash: 61f67...e73

Hehe jeg har akkurat hatt uttak, så ting sitter friskt i minnet kan du si:-) selve uttaket var veldig fint. Kjente at det skjedde noe der nede, men ingen smerter. Ble positivt overrasket. Innsett kjente jeg heller ikke noe til:-) i dag er det derimot 3 dager siden uttak å jeg er så støl. Vondt i mageregionen. Jeg går som en høygravid dame, med breie ben. I tillegg er jeg mer krokete i ryggen enn min gamle bestemor, gjør vondt å strekke seg ut. I skrivende stund føler jeg meg skikkelig slått og herjet med:p med kjenner ingenting når jeg ligger;-)

Mitt første uttak var ubehagelig, men helt ok. Var sliten og litt øm resten av dagen ellers i god form.

Mitt andre uttak var svært smertefullt, og endte i to blodtrykksfall, blødninger og mye smerter de neste dagene.

Mitt tredje uttak fikk jeg intravenøst smertelindring, og det var svært langt fra vondt, og jeg var i upåklagelig form resten av dagen.

Så jeg har i grunn tre veldig ulike erfaringer.

Trøsten er at det er relativt fort overstått, og smerten fort glemt :-) lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...