Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Guuud, prøvde bunaden min i sta. Og som jeg fryktet var det med nød og neppe jeg fikk den igjen. Jeg kan ikke bruke den slik det er nå. Jeg fikk igjen hempene på vesten når jeg drog inn magen alt jeg kunne..... Jeg ringte husfliden i vill panikk. De skal se på den neste uke, om de kan sy den ut litt. Pikker så kjipt å måtte sy den ut. Skulle ønske det var andre veien. Uansett, skjørtet er på ytterste hempa og er trangt og vondt men det går ikke an å sy ut mer. Kjøpt brukt på nett i fjor...( for 10 kg siden) Nå trenger jeg oppmuntring her............HVIS jeg er flink å løpe og spise sunt frem til 1 mai, har jeg da mulighet til å endre livmålet soppas at skjørtet sitter løsere? Og evt også vesten? Nå skal de se om de kan sy den ut litt da, men...... Er det mulig på den korte korte tiden som er igjen??? Noen cm inn i livmål på 7 uker? Tips til hva man skal gjøre, bortsett fra Spise sunt og trene mer"............. Herregud, kriiiise, Anonymous poster hash: 4d1bd...871
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har gått ned 13 cm i livet siden jul. Det er fullt mulig, men det krever innsats.. Anonymous poster hash: 05d82...6f5
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Guuud, prøvde bunaden min i sta. Og som jeg fryktet var det med nød og neppe jeg fikk den igjen. Jeg kan ikke bruke den slik det er nå. Jeg fikk igjen hempene på vesten når jeg drog inn magen alt jeg kunne..... Jeg ringte husfliden i vill panikk. De skal se på den neste uke, om de kan sy den ut litt. Pikker så kjipt å måtte sy den ut. Skulle ønske det var andre veien. Uansett, skjørtet er på ytterste hempa og er trangt og vondt men det går ikke an å sy ut mer. Kjøpt brukt på nett i fjor...( for 10 kg siden) Nå trenger jeg oppmuntring her............HVIS jeg er flink å løpe og spise sunt frem til 1 mai, har jeg da mulighet til å endre livmålet soppas at skjørtet sitter løsere? Og evt også vesten? Nå skal de se om de kan sy den ut litt da, men...... Er det mulig på den korte korte tiden som er igjen??? Noen cm inn i livmål på 7 uker? Tips til hva man skal gjøre, bortsett fra Spise sunt og trene mer"............. Herregud, kriiiise, Anonymous poster hash: 4d1bd...871 Tren hjemme med Jillian Michaels på youtube, så skal jeg garantere du går inn flere cm. Anonymous poster hash: f8e25...c5f
Verpus Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Jeg ville heller tatt det med ro med slankingen og faktisk gått ned de kiloene ekstra istede for å stresse med å rekke det før mai. Passer du ikke bunaden til da, så passer du den senere skal være mulig å gå ned et par kilo på to mnd da, om du er veeldig opptatt av å komme deg inn i den
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Hvis du absolutt vil kan du fint gå ned 1/2-1kg i uken Dette klarer du!!!! Mindre måltider, mindre søtt, mer grønt, og mer aktivitet! Kom deg på en elipsemaskin, så forsvinner det fort! Heier på deg Anonymous poster hash: 73e48...b61
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har hatt bunad i 17 år. Noen år passer den ikke. Men jeg har som prinsipp at jeg IKKE syr den ut, for da blir den liksom ikke sydd inn igjen. Så da har jeg jobbet med ned i vekt igjen og heller tatt på noe annet det året. Anonymous poster hash: 32099...099
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Gå heller ned i vekt. Ellers må du kanskje sy ut igjen om noen år igjen. Ti kilo opp er mye. Anonymous poster hash: a23dd...8a1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Ikke sy den ut, sett som mål å gå ned 10 kilo til 17. mai. Det kan du fint klare. Anonymous poster hash: 2b754...d8a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Sy ut, ikke sy ut...... ååååh, vanskelig. Jeg skal iallefall trene det jeg kan...........nå er det smalhans til en drøss med konfiramsjoner i mai, 4 stykker, pluss 17 mai..... men 10 kilo til 17 mai................DET er mye det..... Jeg vet det krever innsats, men jeg er usikker på om jeg vet hvilke virkemidler som er best. Anonymous poster hash: 4d1bd...871
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Tren samtidig, så mister du cm også, ikke bare vekt Ikke sy den ut, bruk bunaden som motivasjon Anonymous poster hash: 73e48...b61
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Kjøp deg treningsrockering og rock hver eneste dag! begynn med 2 min hver vei hver dag og øk etter hvert. etter en uke eller to klarer du fint 15 min i hver retning. Jeg skulle stramme opp kroppen i fjor, rocket hver dag og gikk inn ca 15 cm i livvidde på tre måneder, gikk ned et par kg, men livvidden gikk vesentlig inn i forhold til vektnedgang. det er vondt de første ukene, men etter det merker du ingenting. Tips for ikke å slutte er å rocke til et tv-program hver dag. typisk en halvtimes episode av et eller annet. Som bonus får du styrket kjernemuskulaturen, som er veldig bra mot ryggplager Lykke til! Anonymous poster hash: e6d91...41f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Jeg passet ikke min bunad i mai i fjor, så da fant jeg en annen kjole jeg kunne bruke på 17. mai.Så begynte jeg på lavkarbo, og bunaden passet perfekt når jeg skulle bruke den igjen på høsten.Å passe bunaden igjen er en god motivasjon Lykke til! Anonymous poster hash: 9b69e...539
MillaCamilla Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Grete Roedes gratis kaloritelling på nett fungerer som fy. Gikk ned ti kg på 3 mnd uten stress da kan du fint gå ned 10 kg på 2 mnd om du passer litt ekstra på. Legg deg på rundt 1500 kcal daglig så går det kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Du kan nok fint klare å gå ned i vekt til mai. Kanskje ikke 10 kg, men 7 kg vil jo hjelpe mye det og. De sier at man mister ca 1 cm rundt midjen, for hver kg man går ned. Noen litt mer. Anonymous poster hash: c0541...20a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Men er det ikke greit å sy den ut da, og så heller sy den innatt sia ?? Anonymous poster hash: 4d1bd...871
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Jeg gikk ned 1 kg i uka ved å ligge på 1000 kalorier om dagen er hjemme i permisjon så jeg trener ingen verdens ting. Kun husarbeid. Så det er mulig. Lenge til mai Anonymous poster hash: eecfa...352
RetroMamma Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 Om det ikke går, har ikke du noen å låne bunad med? Jeg og tanta mi bytta bunad et år, det ene året jeg var større enn henne Men problemet da var jo lengden på stakken, så jo ut som ei budeie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå