Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #51 Skrevet 7. mars 2014 Begynte 25 februar. Har gått ned 2 kg, og ser midjen er blitt mye smalere Veide 89 da jeg begynte. Gjorde slik for 3 år siden og gikk ned 15 kilo. Utrolig deilig. Magesekken blir mindre etter hvert, og følelsen for sult er liten. Jeg har kuttet ut poteter, pasta, brød, sukker, og fett. Spiser knekkebrød, makrell i tomat, Muslibar og litt frukt. Drikker mye vann og kaffe. Anonymous poster hash: a6460...4b1 Det ser det ut som jeg også¨gjør, bare litt mindre bevisst. Har rast ned i vekt og du har rett i at magesekken blir mindre så man ikke kjenner særlig sult. Men jeg har så mye å tenke på at jeg bare ikke klarer å spise noe særlig for tiden.... Anonymous poster hash: 9434d...59c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #52 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har gått ned 25kg ved å spise ekstremt lite over 5mnd, så det går fint ann å slanke seg på den måten. Anonymous poster hash: 2339d...7f2 Selvfølgelig gjør det det. Om det er bra for deg er en helt annen sak. Anonymous poster hash: 9e739...952
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mars 2014 #53 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har gått ned 25kg ved å spise ekstremt lite over 5mnd, så det går fint ann å slanke seg på den måten. Anonymous poster hash: 2339d...7f2 Vektnedgang og sunnhet henger ikke alltid i hop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå