Gå til innhold

Jeg lever på 500 kalorier pr dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte 25 februar.

Har gått ned 2 kg, og ser midjen er blitt mye smalere :)

Veide 89 da jeg begynte.

Gjorde slik for 3 år siden og gikk ned 15 kilo. Utrolig deilig.

Magesekken blir mindre etter hvert, og følelsen for sult er liten.

Jeg har kuttet ut poteter, pasta, brød, sukker, og fett.

Spiser knekkebrød, makrell i tomat, Muslibar og litt frukt. Drikker mye vann og kaffe.

Anonymous poster hash: a6460...4b1
Skrevet

Flink du er! 

Anonymous poster hash: 18e65...166
Skrevet

Regner med at du gikk opp igjen nesten like fort?

Anonymous poster hash: 9e739...952
Skrevet

Regner med at du gikk opp igjen nesten like fort?

Jeg ble gravid. Og da koste jeg meg med alt, og gikk opp 15 kilo. Det er de jeg jobber med å gå ned nå :)

Skrevet

Du sulter degselv og det er ikke bra, men det vet du kanskje. Du vil gå ned, men du vil også gå fort opp igjen den dagen du begynner å spise normalt igjen. PS: Du kan også for eks. få hjertestopp på kjøpet..

Skrevet

Kan love deg at du hadde gått ned det samme om du hadde fulgt en normal slankeplan. 500 kalorier er sykt og du risikerer bare å gå fort opp igjen.

Anonymous poster hash: 02353...aa1
Skrevet

Kan love deg at du hadde gått ned det samme om du hadde fulgt en normal slankeplan. 500 kalorier er sykt og du risikerer bare å gå fort opp igjen.

Anonymous poster hash: 02353...aa1

Tro meg, jeg har prøvd alt. Det er enten eller. Jeg må være super streng, ellers sprekker jeg bare.

Skrevet

Hvis du har enorm viljestyrke går det helt fint, men det er nok ikke særlig lurt å spise så lite over tid. Du vil miste hår og få andre symptomer på feilernæring. Skal du først ligge ekstremt lavt på kcalinntak burde du heller forsøke deg på psmf. Det vil være bedre for kroppen din, samtidig som du vil rase ned i vekt.

Skrevet

Det hørtes hardt ut, jeg ligger på 1200 er slankere enn deg, og går fortsatt ned. (Riktignok litt saktere enn deg)

Men hvis det funker for deg så kjør på :)

Anonymous poster hash: 2e0d0...baf

Skrevet

Du ødelegge forbrenningen din og det å sulte seg slank er ingwn sunn måte å gå ned i vekt. Kom deg opp på et normalt energi inntak, spis sunn mat, tren!

På den måten går du saktere ned og kan holde vekten.

Anonymous poster hash: 29df2...421

Skrevet

Hvis du har enorm viljestyrke går det helt fint, men det er nok ikke særlig lurt å spise så lite over tid. Du vil miste hår og få andre symptomer på feilernæring. Skal du først ligge ekstremt lavt på kcalinntak burde du heller forsøke deg på psmf. Det vil være bedre for kroppen din, samtidig som du vil rase ned i vekt.

Tar omega3 hver dag og multivitaminer.

Skrevet

Ja du hørtes jo riktig så smart ut.

Anonymous poster hash: f90e1...0f0

Skrevet

Det hørtes hardt ut, jeg ligger på 1200 er slankere enn deg, og går fortsatt ned. (Riktignok litt saktere enn deg)

Men hvis det funker for deg så kjør på :)

Anonymous poster hash: 2e0d0...baf

Det er hardt. Men jeg har ett mål, og det vil jeg nå. Orker ikke denne vekten lenger..

Skrevet

Du kommer til å miste mye muskelmasse når du slanker deg på den måten. Pass ihvertfall på å ta kosttilskudd!

Skrevet

Det er bra det, men makrell i tomat er veldig energitett og knekkebrød og muslibarer inneholder endel karbohydrater og kcal. Bytter du ut makrellen med magre fiskevarianter, kyllingfilet etc og bytter ut knekkebrød med grønnsaker vil du kunne spise mye mer mat på samme kcalnivå samtidig som det vil være bedre for kroppen din. Bare som et tips hvis du har planer om å fortsette slik :)

Skrevet

Det er bra det, men makrell i tomat er veldig energitett og knekkebrød og muslibarer inneholder endel karbohydrater og kcal. Bytter du ut makrellen med magre fiskevarianter, kyllingfilet etc og bytter ut knekkebrød med grønnsaker vil du kunne spise mye mer mat på samme kcalnivå samtidig som det vil være bedre for kroppen din. Bare som et tips hvis du har planer om å fortsette slik :)

Tusen takk for tips :)

Skrevet

Kan du ikke heller hive deg med på 30 day shred tråden og trene, så kan du spise litt mer og ikke miste muskelmasse. for har du en del muskelmasse forbrenner du flere kalorier.

Anonymous poster hash: 2f328...2d4
Skrevet

Flink du er!

Anonymous poster hash: 18e65...166

For et idiotisk svar! 500 kcal er ekstremt usunt, ikke bra!

HI, du kommer til å ødelegge kroppen din og forbrenningen. Du MÅ lese deg opp eller skaffe hjelp.

Anonymous poster hash: ac3a9...3a3

Skrevet

Vil du gi et eksempel på dagsinntak på psmf? Du har meget gode kunnskaper rundt kosthold har jeg merket meg, stiller du i konkurranser av noe slag? :-)

Anonymous poster hash: 56eab...d5f

Skrevet

Det kalles ikke slanking eller diett, det kalles spiseforstyrrelse.

Skrevet

500 kcal er helt sinnsykt, det er altfor lite!! har selv gått ned 30 kg det siste året etter siste svangerskap, men jeg spiste langt mer enn 500 kcal ila dagen.

Skrevet

Vil du gi et eksempel på dagsinntak på psmf? Du har meget gode kunnskaper rundt kosthold har jeg merket meg, stiller du i konkurranser av noe slag? :-)

Anonymous poster hash: 56eab...d5f

Les heller denne artikkelen: http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/

Jeg har hatt vektproblemer siden barndommen til tross for høyt aktivitetsnivå og tilsynelatende sunt kosthold. Vært utredet ved flere anledninger uten at det er blitt avdekket større "avvik" enn lavt stoffskifte og muligens insulinresistens. Var heller ikke "tykk nok" til å få hjelp fra det offentlige, så da måtte jeg ta saken i egne hender og har de siste årene lest alt jeg har kommet over om ernæring, metabolisme og forskning på området, og prøvd ut på meg selv. Lært masse, og det er jo så spennende! Nå er jeg normalvektig, sterk, aktiv, aldri syk og stoffskiftet er normalt uten medisinering. Mat er medisin. :)

Skrevet

Jeg går på ketolyse og etter noen uker begynte jeg å legge inn alt på diett.no. Ser jo nå at jeg ligger på mellom 5-700 kalorier daglig, og jeg er stappmett! Kan jo ikke sulte seg da??

Anonymous poster hash: 04150...c49

Skrevet

Jeg går på ketolyse og etter noen uker begynte jeg å legge inn alt på diett.no. Ser jo nå at jeg ligger på mellom 5-700 kalorier daglig, og jeg er stappmett! Kan jo ikke sulte seg da??

Anonymous poster hash: 04150...c49

Jeg er ikke heller spesielt sulten? Kanskje jeg også er i Ketolyse uten å vite det?

Skrevet

Jeg også gjorde det HI, jeg gikk ned 10 kg kjempefort. Nå spiser jeg som normalt og legger ikke på meg :D koser meg med sjokolade ganske ofte også ;)

Anonymous poster hash: e7484...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...