Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Jeg hadde ikke. Jobber som frisør Anonymous poster hash: 5c0d7...70a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Ble hjemme en dag når jeg fikk det (var heldigvis en fredag). Fikk time hos legen og resept på øyedråper. Jobber i barnehage. På den nye jobben min mente de at det å ha øyekatarr var god nok grunn til å være hjemme, men jeg mener allmenn tilstanden må sees an. Hadde selv vært våken hele dagen fordi der gjorde så vondt.. Så var hjemme med god samvittighet. Anonymous poster hash: 1f0e5...52e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Jeg hadde, jobber som øyelege Vet at øyekatarr er helt ufarlig! Anonymous poster hash: 3a429...39b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Jobber i bhg og har da gått på jobb. Barn kan være i bhg med øyekatarr så da kan jeg å være der:-) Anonymous poster hash: 2914a...4df
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Vært på jobb mange ganger med øyekatarr. Ikke noe problem, selv om man føler seg fæl med røde usminkede øyne. Jobber i kontorlandskap og omgås kun kolleger, ikke kunder etc. Anonymous poster hash: d63c5...3b6
Appelsinpiken Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Tror jeg hadde holdt meg hjemme, jobber i matindustrien, og vi har lav terskel for ting som kan smitte andre.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Spørst hvor ille det var. Sitter ved pc hele dagen, så om øynene var helt klistra og tårene triller spørst det hvor deilig det vil være å se i pcen hele dagen... Men en tur på jobb å sjekke epost og booke om møter hadde jeg ikke nølt på (så sant jeg ser nok til å kjøre bil ) Anonymous poster hash: c7c40...4f5
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Selvsagt, det er helt ufarlig. Med flittig skylling av øyet og vask med saltvann, så er det bra på kort tid. Anonymous poster hash: 92f68...c89
BareMas Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Litt usikker, kommer an på hvor ille det hadde sett ut. Jobben min består utelukkende av kundekontakt, og er litt usikker hvor kult det er å kjøpe briller og linser av noen med gjenklistrede, grønne øyne.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Ja. Jeg sitter foran dataen på jobb hele dagen, så forutsatt at jeg kunne se dataen så kunne jeg gått på jobb. Anonymous poster hash: 1cb0f...ebc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 ja, men jeg måtte ha vurdert hvilke oppgaver jeg hadde den dagen. Jeg har aldri hatt øyekatarr, men ser for meg at synet kan bli dårligere, og at jeg derfor ikke bør kjøre bil.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Ja. Jobber på kontor. Anonymous poster hash: aa6d5...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå