Gå til innhold

Gi meg din/dine fineste barnesanger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sov dukkelise og vi har ei tulle. 

Jeg begynner å gråte bare jeg tenker på de. (Jeg har blitt EKSTREMT emosjonell etter jeg fikk barn, helt sinnsykt:p)

Husker da jeg var gravid med en "gutt", så syntes jeg det var så dumt at jeg ikke kunne synge "vi har ei tulle", siden det alltid har vært min favoritt barnesang.. Også kom jo gutten ut som en jente, så sangen ble sunget første kvelden :D

Jeg begynner å gråte bare jeg tenker på de. (Jeg har blitt EKSTREMT emosjonell etter jeg fikk barn, helt sinnsykt:p)

Husker da jeg var gravid med en "gutt", så syntes jeg det var så dumt at jeg ikke kunne synge "vi har ei tulle", siden det alltid har vært min favoritt barnesang.. Også kom jo gutten ut som en jente, så sangen ble sunget første kvelden :D

Synger den til gutten min rett som det er jeg ;-)

Annonse

Tusen takk :-) Her var mange fine <3 Jenta mi er så glad i musikk, hun ville ikke sove idag og jeg leita desperat etter cd en med vuggeviser som hun hørte som baby. Men vi bruker jo ikke cd spiller lenger, lastet inn noen sanger på spotyfi og satt på. Hørte ikke mer før fra henne før jeg måtte ta henne opp 2 timer senere :-) Tusen takk igjen, nå skal jeg laste inn flere :-)

Anonymous poster hash: 7c83a...361

Hehe den sang alltid pappa for meg da jeg var liten :-) Jeg fikk først en gutt og da gikk det i lykkeliten, så kom 2 jenter og da er jo selvfølgelig "vi har en tulle" en standard første sang <3

Jeg har sunget den til gutten min :) Men jeg synger Vi har en tulling da :P Like søt og koselig for det :)

Anonymous poster hash: 47122...416

Den fyrste song

Lykkeliten

Vem kan segla

Når trollmor har lagt sine elleve små troll

Karsten og Petra- leggesangen

So ro lillemann

Elias- sovesangen

Disse går det i her i huset!

Å der var den "den fyrste song", jeg har søkt på mors sin song ved vogga osv. Den er så fin, vi hadde den bla i farmors begravelse <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...