Gå til innhold

Hvor lenge bruker dere babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvor gammelt er barnet når dere slutter, og hvorfor slutter dere?

Skrevet

Jeg har aldri brukt babycall. Nå er yngste barnet 5 år gammelt.

Anonymous poster hash: 8a633...9a5
Skrevet

Bruker det ennå, barna er 4 og 6. Bor i et hus på nesten 400 kvm. Synes det er en trygghet!

Anonymous poster hash: 63b59...fbf

Skrevet

Jeg kommer til å  bruke babycallen i sommer,da er barnet nesten 3 år.

Vi pleier å dra på tur med aleneforeldreforeningen å da bor i ett hus med to etasjer der soverommet er nede.

Barnet legger seg klokken 19.00 så er greit om jeg kunne sitte oppe med de andre foreldrene når barnet mitt sov.

Problemet i fjor var at det var så mye bråk oppe at ingen hørte når han skreik,så i år tar jeg med babycallen så jeg kan kose meg oppe med litt voksentid med de andre mens barnet sover.

Anonymous poster hash: 4a497...69d
Skrevet

Vi bruker den enda, barna er straks 3 og 5 år. Vi har soverom i første etasjen, og barna i andre etasjen, så jeg føler det er en trygghet for oss.

Anonymous poster hash: 7912d...5cc

Skrevet

Han er 19mnd og har begynt å slå av skjermen om natten nå.  Vi har dør mellom soverommene også da så jeg hører alle lyder. Hadde vi ikke hatt det hadde jeg brukt det lengre.

Anonymous poster hash: d4c35...20d
Skrevet

Vet ikke... Min er 2år og 7 mnd, og jeg bruker den fortsatt på kvelden når vi sitter våkne. Slår den av på natta da vi har soverom ved siden av hverandre.

Skrevet

VI bruker babycall fra ho legger seg til vi legger oss slik at vi hører henne om vi sitter i andre enden av huset. Men om natta ligger vi vegg i vegg og da er ikke behovet der. Jenta vår er 2

Anonymous poster hash: cfa22...f64
Skrevet

Har aldri brukt det. Vår er 8 mnd. Hører han når han lager lyd på soverommet

Anonymous poster hash: 3872a...329

Skrevet

Jeg brukte det hver dag før, men nå har babycallen sluttet å fungere. Vi har ikke så veldig stort hus, så vi hører dem. Tenker å kjøpe en ny da, for det er kjekt å ha til sommeren. Da vi sitter litt ute på terrassen med naboer ol. Og ikke minst på ferier. Helt avhengig av den da. Jeg er NØDT til å høre barna mine.

Så om du lurer på om du skal invistere i en, så hadde ikke jeg vært i tvil. Mine er forresten 5 og 2 år.

Anonymous poster hash: 454c4...c23
Skrevet

Hei! Tusen takk for svar. Spurte fordi jeg lurer på om vi skal kjøpe en babycall til, slik at den nyfødte har sin egen. Storesøster er 2 år og 3 mnd nå. Bor i hus med 2 etg, og sitter mye ute på terrassen på sommeren. Ser definitivt verdien i å ha to babycallinger på sommeren. Så da blir det nok til at vi kjøper slik at vi har en til hver av ungene. Er veldig enig i at det er viktig å høre ungene :) Igjen, takk for svar!

Skrevet

Vi brukte det så lenge barnet lå i sprinkelseng og ikke kunne klare å komme inn til oss hvis det var noe. Nå fikk den sin bruk igjen da ungen brakk beinet og dermed var hjelpeløs en stund. Vi bruker den også når vi er på bobiltur og barnet ligger slik at det ikke kommer ut av senga selv og vi sitter utenfor eller er sammen med andre voksne i babycall-distanse.

Anonymous poster hash: b6240...62f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...