Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Min mor har sagt at jeg ikke kan gjøre det, men er det sant eller bare noe tull fra hennes side? Skal vaske sengklær, men må ha flere maskiner om jeg ikke kan vaske dette sammen. Hilsen amatørvasker Anonymous poster hash: 9a694...d4d
Himmel og hav Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Jada. Det går fint. Det er lurt å vrenge flanellsengetøy når du vasker det. Da blir det ikke så fort nuppete. Kanskje moren din mener at du ikke skal vaske sengetøy sammen med frotté? For det kan gi nupper.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Jada. Det går fint. Det er lurt å vrenge flanellsengetøy når du vasker det. Da blir det ikke så fort nuppete. Kanskje moren din mener at du ikke skal vaske sengetøy sammen med frotté? For det kan gi nupper. Hun mener at flanell må vaskes alene, at jeg ikke kan blande det med noe i det hele og store. Har irritert meg over det mange ganger, så måtte bare spørre. Da peiser jeg på, så får jeg unnagjort vasken dobbelt så fort Anonymous poster hash: 9a694...d4d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Flanell er vel bomull? Aner ikke Vet bare at det er mye varmere og mykere. Anonymous poster hash: 9a694...d4d
klg,2 boys now:) Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Den var ny.det er null problem,kjør på.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Nei, de begynner å krangle i maskinen. Etter stund spiser bomull opp flanell 😩😂 Anonymous poster hash: 7a85f...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå