Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #26 Skrevet 6. mars 2014 Doggy er så upersonlig og som ei annen sa her, "bunner" så lang i meg at det nesten er vondt. Liker best å ri jeg da, eller vanlig misjonær. Og når vi sitter i senga, han under meg mens jeg har bena over, tett! Likevel er jeg ikke så fryktelig glad i samleie, han har ganske stor penis og den komme veldig dypt inn). Jeg liker best at han slikker eller fingrene (hater det ordet, men koser med meg med to fingre). Er der flere som foretrekker "kos" fremfor samleie? Jeg kommer heller aldri da, så det blir bare ut og inn.... Litt kjedelig. Anonymous poster hash: 32a0a...9d4
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #27 Skrevet 6. mars 2014 " bare samleie " synes jeg kan bli litt kjedelig. Må krydderet med noe mer for at jeg skal bli opphisset og nyte det. Kun inn og ut over tid er jo direkte vondt. Heldigvis liker min mann at vi varierer Anonymous poster hash: 8b275...6be
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #28 Skrevet 6. mars 2014 Bakfra er godt, men helst ikke når vi står på knær begge. Blir fryktelig upersonlig. Jeg liker best når jeg rir. Og det tror jeg mannen også gjør. Jeg holder ut lenge i den stillingen, skjønner ikke hvorfor mange kvinner blir slitne av å ri Anonymous poster hash: 7b0bf...6e7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #29 Skrevet 6. mars 2014 Enig! Doggy mens man ligger på magen er digg! Anonymous poster hash: 22d45...95f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #30 Skrevet 6. mars 2014 Kommer dere forresten hver gang dere har sex, og hvilken stilling kommer dere lettest i? Jeg kommer faktisk raskest i misjonær... Litt merkelig kanskje.. He he HI Anonymous poster hash: 22d45...95f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #31 Skrevet 6. mars 2014 Liker "kjedelige" missjonær best... men også bakfra eller fra siden. Anonymous poster hash: 58502...68c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #32 Skrevet 6. mars 2014 Ble tatt bakfra på kjøkkenet i dag!! Digg! Anonymous poster hash: 1908d...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå