Gå til innhold

I morgen er jeg 39+6 og fødselen settes igang!

Ekenna

Anbefalte innlegg

Det er helt utrolig å tenke på at jeg har gått nesten 40 uker gravid med to babyer i magen! Det har vært tungt, men det er så verdt det! :-D jeg har blitt forsøkt strippet to ganger siden fredag, uten hell. Tvillingene ser ut til å trives veldig godt inni magen. Er det noen som vil dele sine erfaringer rundt det å bli satt igang? Hvor lang tid det det tok, hvordan forløpet var osv.? :-)

Fortsetter under...

Oi. Du har vore superflink! Eg vart satt igang 38+0 for 1 mnd sidan. Dei ville ehentleg starte fødsel men å ta vatnet men klarte det ikkje. Vart satt på riestimulerande drypp og fekk umiddelbart regelmessige men ikkje ille rier. Epiduralnål vart satt inn tidleg men ikkje satt igang før seinare. Etter ca 4-5 timar med drypp klarte dei å ta vatnet + satte opp dryppet. Riene vart plutseleg tettare og vonde . Etter ca 2 t satte dei på epidural. Etter ytterlegare nokre få timar vart prinsessene født med 9 min mellomrom. Ukomplisert tvillingfødsel. Åpningstida gjekk kjempekjempefint, men siste halvtimen var dritvond! Men det gjekk jo fint. Total fødselstid (rekna frå dei tok vatnet) var ca 7 timar. Total tid frå innskriving var ca 15 t. Dette er visst ganske fort......

Ps: eg er tredjegangs-fødande.

Berre spør om det er noke spesifikt du vil ha info om :)

Lykke til! Du ventar på noko fantastisk!

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...