Gå til innhold

Marokkanske menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster har blitt sammen med en mann fra Marrokko. Han kom til Norge når han var 8 år og er ikke praktiserende muslim som han kaller det.

Jeg syns han virker veldig ålreit, nesten for snill. Min søster er også alrnemor for et barn på 9 år. Uansett poenget mitt er om det er noen her som har erfaring med marokkanske menn?

Har hørt så mye drit om disse mennene så prøver egentlig å få bort fordommene mine.

Anonymous poster hash: 678d5...44d

Skrevet

Har ikke hørt noe, men synes de er veldig deilige  :fnise:

Anonymous poster hash: 8d090...c66
Skrevet

Marokkanske menn spesielt vet jeg ikke noe om, men muslimske menn hadde jeg generelt ikke turt å innfatte meg med. Aldri!

Anonymous poster hash: 843a3...ffb
Skrevet

Det er selvsagt enorm forskjell på dem, som på alle andre. Noen er sikkert sadistiske drittsekker, noen er fundamentalistiske fanatikere, og mange er snille og reflekterte mennesker. Denne mannen har vokst opp i Norge og er ikke praktiserende muslim. Da er det en stor sjanse for at han er like bra som mange norske menn, og vel så det. (Forresten er ikke "muslim" alltid ensbetydende med drittsekk, stort sett er det faktisk ikke det. Bare så synd at det er det vi hører om.)

Anonymous poster hash: 99c03...1df
Skrevet

Kjenner ei som er gift med en. Flott fyr han. Delvis praktiserende men hun og barnet er det ikke. Er visst et mareritt å være med til hjemlandet hans så stort sett skylder hun på at hun må jobbe denne tiden så slipper hun å være med 😉

Skrevet

Det er jo bra han ikke er praktiserende muslim da ( er forsåvidt mange som har sagt det, men når de ble gift fikk pipa en annen lyd). Jeg personlig blir bare tiltrukket av hvite menn.

Anonymous poster hash: 74490...3b4

Skrevet

Min venninne er gift med en marokkaner og de har mange marokkanske venner. Synes de er fantastiske mennesker. Snille, varme og omtenksomme menn. Noen er praktiserende muslimer(dvs de drikker ikke alkohol eller spiser svin og faster ) han ene som er praktiserende er gift med en norsk dame og han er med når de feirer jul osv så de har integrert seg godt og respektere mennesker uansett hvilke religion de har. Men så klart det finnes drittsekker i alle land, men de jeg har blitt kjent med er snille mennesker :)

Anonymous poster hash: c3749...6e1

Skrevet

Har ei veninne som bor i spania. Hun sier at dersom det går noen marrokanske menn bak henne, så løper hun! Uansett, uten unntak! Hun spurter! Og i spania er det mange skumle folkeslag altså. Men det er kun marrokanske hun løper ifra..

Men er jo sikkert veldig individuelt.

Anonymous poster hash: 1e948...d3e
Skrevet

De marokkanske mennene jeg kjenner, er veldig koselige menn. Han ene er gift med en norsk dame, og behandler henne veldig bra. 

Anonymous poster hash: f8c24...8c8
Skrevet

En av våre beste kompiser er marokkansk, og han er snill som dagen er lang, finnes ikke et vondt gen i den mannen. Han har også respekt for kvinner ( hvis noen lurte på det). Han er født og oppvokst i Marokko, flyttet hit for 10 år siden

Anonymous poster hash: 7f873...15d

Skrevet

Hvilke skumle folkeslag finnes i Spania som ikke finnes her?

Skrevet (endret)

Hvilke skumle folkeslag finnes i Spania som ikke finnes her?

Vet i alle fall at i spania er det mange marrokanske menn som utgir seg for å være spanjoler, og lurer skandinaviske jentunger trill rundt. 

(Med jentunger så mener jeg da jenter 13-20-ish)

Endret av Bustetroll
Skrevet

Jeg har bare dårlige erfaringer.

Bestevenninnen min ble mishandlet av sin marokkanske mann, og da vi noen år tidligere dro på ferie dit sammen hadde vi noen ikke så helt koselige opplevelser. 
Snakk om nesten overfall og beskjeder om at vi var verdiløse som kvinner siden vi ikke var jomfruer (siden vi var hvite, blonde og brukte sminke var vi automatisk ikke-jomfruer, gitt...)

Anonymous poster hash: 08c12...e0d
Skrevet

Takk for svar dere :) ser jo at det er forskjellige erfaringer her. Jeg får bare ta tiden til hjelp og håpe at han er like snill innerst inne som det jeg opplever at han er.

H.i

Anonymous poster hash: 678d5...44d

Skrevet

Jeg og to av mine venniner er gift med hver vær marokkanske mann.

2 av de ( min og den enes) er helt fantastiske menn. Rolige, morsomme, snille, har respekt for alle og en hver. Det er forskjeller på min og han også. Men ikke så det er noe mye merkbart.

3 mann, han er en drittsekk uten like. En mer sutrete, grinete, barnslig, ekkelt bortskjemt skitunge skal man lete lenge etter.

Er nok like stor forskjell på marokkanere som de fleste andre folkeslag :-)

Anonymous poster hash: a96e0...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...