Gå til innhold

Er intimdusj = rens for analen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Intimdusj er "såpe" for intimvasken, men når det kommer til analrens, bør du ikke bruke noe form for såpe, bruk litt mer enn fingervarmt vann og kort klyster (sett klyster og tøm etter maks 1 minutt)

Anonymous poster hash: b0ed0...c30

Klyster? Men finnes det ikke bare sånn dusj som man setter oppi rumpa og spyler? 

Signerer 14:50, analsex er kjempedeilig. Analkuler i rumpa, penis i vagina og vibrering på klitten. Orgasme på null komma niks. Evt penis i rumpa, dildo i vagina. 

HI

Anonymous poster hash: 2bbeb...ad9

Annonse

Klyster? Men finnes det ikke bare sånn dusj som man setter oppi rumpa og spyler? 

Signerer 14:50, analsex er kjempedeilig. Analkuler i rumpa, penis i vagina og vibrering på klitten. Orgasme på null komma niks. Evt penis i rumpa, dildo i vagina. 

HI

Klyster er jo en form for dusj av endetarmen :)

Anonymous poster hash: b0ed0...c30

Er det fordi dere er så vide?

Anonymous poster hash: eff5c...b81

Haha. Nei. Er trang, så det er ikke noe problem. Er ikke som om vi gjør det ofte- men som å krydre litt innimellom. Vi synes det er deilig begge to :) HI

Også var den utsolgt såklart :P hehe. Hva tror du om denne? 

http://www.oriononlineshop.com/epages/orion_NO.storefront/531727ee0050507a271dc0a8017b0647/Product/View/05286680000

HI

Tenker at det kan være vanskelig å sprøyte det inn på den måten siden man gjerne sitter på do. Tror det er lettere å ha en som du bare trenger å klemme på, hvis du skjønner hva jeg mener. 

Anonymous poster hash: 9bf07...e4d

Annonse

Fikk opp handlelisten din da jeg fulgte lenken din, men ser ikke ut som at jeg ble logget inn som deg da. Tenkte bare jeg skulle si ifra, sånn at du er litt obs.

Oi, jaja. Er ikke logget inn så regner ikke med at du kan se noen av min informasjon- annet enn hva jeg kanskje skal bestille ;) Takk for at du sa ifra :) 

Kan jeg være så freidig og spørre om hvorfor dere vil ha en magna nights pussy? 

Det går fint, er ikke sjenert. Jeg tenkte overraske mannen, og ha litt mer jeg kan bruke på han når jeg har mensen. Suger han stortsett hver dag når jeg har mensen- men føler det blir litt uvariert. Også brekker jeg meg veldig lett, så det er nok ikke så deilig som det kunne vært. Tenkte sette på han øyebind, suge en liten stund, så han blir skikkelig kåt, smøre inn med masse glid og bruke den pussy greia på han ;) Veldig spent på reaksjonen :) Har for meg at han kommer til å digge det :)

HI

Det går fint, er ikke sjenert. Jeg tenkte overraske mannen, og ha litt mer jeg kan bruke på han når jeg har mensen. Suger han stortsett hver dag når jeg har mensen- men føler det blir litt uvariert. Også brekker jeg meg veldig lett, så det er nok ikke så deilig som det kunne vært. Tenkte sette på han øyebind, suge en liten stund, så han blir skikkelig kåt, smøre inn med masse glid og bruke den pussy greia på han ;) Veldig spent på reaksjonen :) Har for meg at han kommer til å digge det :)

HI

Så gøy, masse lykke til! Regner med at reaksjonen hans blir meget positiv ;)

HI

Så gøy, masse lykke til! Regner med at reaksjonen hans blir meget positiv ;)

Takk :) Jeg håper det ;) Er forøvrig derfor jeg også skal ha analrens, så jeg også kan få litt nytelse når jeg har mensen.. 

Du er nasty

Anonymous poster hash: 434ef...e24

Syns du er litt fisefin og hadde nok hatt godt av en analdusj for å få renska litt opp  :fnise:

Hun er ikke nasty, bare litt kinky ;)

Takk :) Tror ærlig talt at hun som mener jeg er nasty er ganske kjedelig i senga. Har fantastisk kjemi med mannen. Vi har samme lidenskap og er like kåte på hverandre etter flere år sammen :) Jeg elsker det. Folk kan synes hva de vil :) 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...