Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er i uke 37, i helga tror jeg slimproppen gikk og jeg har de siste dagene vært småkvalm og hatt menssmerter i magen. Sover også litt dårligere og må på do om natta (det har jeg ikke måttet tidligere i svangerskapet). Ellers er jeg i fin form og er bare veldig, veldig spent! Noen som vet om dette kan være tegn på at det nærmer seg fødsel?

Anonymous poster hash: 6f1e3...cfb
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144125219-n%C3%A6rmer-det-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 36 og kan nesten ikke vente. Det høres jo ut som at du har mange av tegnene på at noe begynner å skje. At du må tisse oftere tyder jo på at at babyen presser mot blæra, med andre ord ligger h*n godt ned i bekkenet. Hvis du er førstegangs så er kanskje hodet festet. Uheldigvis vet man jo ikke når ting starter. Egentlig hadde det jo vært fint om babyen ventet en uke sånn at den kommer innenfor terminen. Jeg vil gjerne prøve dette badekaret og da må jo babyen komme til termin så det er vel best om den holder seg der inne i to uker til. Men jeg er så lei! Får ikke sove, tisser hele tida, bekkenløsning og for ikke å snakke om å hjelpe denne tre-åringen med ymse som krever at man må bøye seg hele tia er grusomt. (Måtte bare syte litt) :)

En uke til termin...lei som fy men fordi jeg har en viktig event på fredag som jeg burde/ønsker å møte på lurer jeg på om fødselen drøyer til den dagen er over. Men når jeg slipper ned skuldrene til helgen håper jeg noe skjer:)

Anonymous poster hash: 117ec...276

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...