Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Har kokt all frukt til nå. Men synes det er litt tungvint. Kunne tenke meg å gi mango i grøten. Kan den gis rå? Anonymous poster hash: 6d801...435
PrinsesseHengepupp Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Frukt som lett kan moses uten trenger selvsagt ikke kokes. Men feks eple blir jo enklere å mose om det er kokt.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Det er jo helt unødvendig.. Hvorfor har du kokt det? Anonymous poster hash: 0bfcc...b4d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Har aldri kokt frukta. Most med skje, gaffel eller stavmikser Anonymous poster hash: 6e32c...288
Modesty Blaise. Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har aldri kokt frukt, kun brukt kjøkkenmaskin eller stavmikser. Hvorfor koke?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har kokt frukt som er litt hard (eple, pære) i starten, da babyen min har fvært svært sensitiv på klumper, for å lettere mose i stavmikser. Anonymous poster hash: faf5f...ff9
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har kokt frukt som er litt hard (eple, pære) i starten, da babyen min har fvært svært sensitiv på klumper, for å lettere mose i stavmikser. Anonymous poster hash: faf5f...ff9 Jeg river eple og pære med den fineste delen av rivjernet. Blir helt som grøt. Koking ødelegger vitaminene. Anonymous poster hash: d08ef...e9a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har kokt frukt som er litt hard (eple, pære) i starten, da babyen min har fvært svært sensitiv på klumper, for å lettere mose i stavmikser. Anonymous poster hash: faf5f...ff9 Jeg river eple og pære med den fineste delen av rivjernet. Blir helt som grøt. Koking ødelegger vitaminene. Anonymous poster hash: d08ef...e9a Har prøvd, men hun vil ikke ha det, bare brekker seg. Anonymous poster hash: faf5f...ff9
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Det er jo helt unødvendig.. Hvorfor har du kokt det? Anonymous poster hash: 0bfcc...b4d Det stod kokt frukt i heftet om mat. Så jeg har kokt det i store kvanta og kjørt det i blenderen og fryst ned. Nå skar jeg opp 3 mangoer og kjørte dem i blender uten å koke. Sparte mye tid Anonymous poster hash: 6d801...435
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Hæ? Koke frukt??? Koke grønnsaker ja, men frukt? Anonymous poster hash: fd964...087
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Aldri kokt frukt til mine barn. Fruktnett er en snedig ting;) gitt begge barna mine eple og pærer i nettet fra de var 4 mnd. Ellers så går det i most banan og avokado for tiden til min nå 6 mnd gamle baby:) Anonymous poster hash: 7ed37...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå