Gå til innhold

Som student, ville du ha leid leilighet med eller uten møbler? (Svar selv om du ikke er student nå)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine har noen gamle møbler de skulle ha kvittet seg med, og lurer derfor på å sette de i en leilighet de leier ut. Møblene er fra 90tallet.

Ja eller nei til møblert leilighet?

Anonymous poster hash: adf72...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det varierer veldig, men da jeg var student ville jeg heller sitte på puter på gulvet enn å ha stygge møbler i hybelen. Kommer nok litt an på hvordan møblene ser ut.

Anonymous poster hash: 46642...b63

Skrevet

med 

Anonymous poster hash: f0233...d4f
Skrevet

Stort sett med møbler tipper jeg.

Da jeg var student eide jeg verken skap, seng eller mye annet. Kun en lesepult til skolearbeid og en liten lenestol lik den derreder Poang (eller hva den nå enn het igjen) fra Ikea.

Det absolutt beste er å få muligheten til å låne møbler av vertsskapet om man selv ikke eier, men også muligheten til å bruke eget...

Skrevet

Jeg leide møblert hybel, en gang i hybelkompleks med nyere praktiske møbler, deretter privat med gamle møbler. Begge deler hadde sin sjarm. Jeg satt i alle fall pris på at det var møblert, så jeg slapp å dra med meg hjemmefra, eller kjøpe nytt.

Anonymous poster hash: 7dcde...710
Skrevet

Med, jeg hadde ikke penger til møbler som student.

Skrevet

Det er helt klart veldig greit med møblert når man er student. Ofte skal man ikke bo mer enn et år/noen få år på et sted, og da er det veldig greit å slippe å organisere flyttelass :)

Skrevet

Helt klart med, men under forutsetning av at møblene er sånn passe nøytrale og ikke fullstendig utslitte. 

Skrevet

Med møbler, helt klart. Som ung student har man gjerne ikke mange egne møbler. Men hvis møblene er veldig utdatert ville jeg tenkt meg om litt før jeg satte dem i en utleieleilighet. Riktignok bør ikke studenter være altfor kresne, men det er også viktig at leiligheten ser hyggelig og innbydende ut. :)

Skrevet

Alltid uten! Jeg hater å overta andres gamle ting.

Anonymous poster hash: 62fd5...de4

Skrevet

Så lenge det var en studenthybel og jeg fortsatt reiste "hjem" til mine foreldre i helger og ferier ville jeg leid med møbler.

Om jeg skulle tatt med meg ungene og studert nå ville jeg hatt umøblert.

Anonymous poster hash: f46e7...e2a
Skrevet

Foreldrene mine har noen gamle møbler de skulle ha kvittet seg med, og lurer derfor på å sette de i en leilighet de leier ut. Møblene er fra 90tallet.

Ja eller nei til møblert leilighet?

Anonymous poster hash: adf72...02c

Jeg er student. Eier bolig og foretrekker egne møbler, men det varierer nok hva de som leier ønsker. 

Anonymous poster hash: e05ae...936

Skrevet

jeg er student, samboeren min også. Vi lette kun etter leilighet UTEN møbler. Ville ha vår egen stil.  Vi hadde jobbet året før og spart opp litt penger, men vi kjøpte billige ting da. Men vi trenger ikke dyre møbler for å få vår stil, og de fleste møblene vil vi ha med oss videre:) 

Anonymous poster hash: 7db9d...94a
Skrevet

Jeg ville alltid ha med min egen seng da jeg studerte, men bortsett fra det gjerne møblert for å slippe å kjøpe og slippe stort flyttelass.

Anonymous poster hash: 94a35...8f6
Skrevet

Vi leier ut, men ikke til studenter. Vi sier hva slags møbler vi kan skaffe (har en låve vi har "lager" på). Så sier de hva de vil låne.

Det beste er egentlig å leie ut møblert. Det betyr andre rettigheter (eller gjorde ihvertfall det) ifht utkastelse.

Møblert betyr at man bare kan ta med seg personlige eiendeler og flytte inn (altså kjøkkenustyr osv må være på plass) - Slik var det ihvertfall.

Anonymous poster hash: c016a...ea6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...