Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Vi får nok plass i en Espira barnehage i Bergen, men har hørt en del negativt. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 2234d...9cd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har også dessverre hørt en del negativt :S Anonymous poster hash: 1a330...1bf
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har også dessverre hørt en del negativt :S Anonymous poster hash: 1a330...1bf Om Espira generellt eller spesielle barnehager? Jeg husker de var i media i forbindelse med uheldig organisasjonsstruktur som "lurer" penger ut av systemet. Forsto ikke om det var hele organisasjonen eller bare den ene barnehagen. Anonymous poster hash: 2234d...9cd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har også dessverre hørt en del negativt :S Anonymous poster hash: 1a330...1bf Om Espira generellt eller spesielle barnehager? Jeg husker de var i media i forbindelse med uheldig organisasjonsstruktur som "lurer" penger ut av systemet. Forsto ikke om det var hele organisasjonen eller bare den ene barnehagen. Anonymous poster hash: 2234d...9cd Om barnehagen i Bergen. Anonymous poster hash: 1a330...1bf
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har også dessverre hørt en del negativt :S Anonymous poster hash: 1a330...1bf Om Espira generellt eller spesielle barnehager? Jeg husker de var i media i forbindelse med uheldig organisasjonsstruktur som "lurer" penger ut av systemet. Forsto ikke om det var hele organisasjonen eller bare den ene barnehagen. Anonymous poster hash: 2234d...9cd Om barnehagen i Bergen. Anonymous poster hash: 1a330...1bf Det er jo mange barnehager innenfor Espira i Bergen. Hva er det du har hørt? Anonymous poster hash: 2234d...9cd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Vi har ikke begynt der ennå da (og har i grunn ikke fått plass ennå heller, hehe), men vi har satt en Espirabarnehage på førsteplass på søknaden nå. Barnehagen får utrolig god omtale, og inntrykket jeg har fra å bare observere litt når jeg går forbi er veldig bra. Tipper det er like store ulikheter innenfor Espira som alle andre steder. Anonymous poster hash: dbbb9...e39
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Den er jo veldig stor, og har hørt mye negativt. Mye sykemeldinger, utskiftninger av de voksne. Ikke gode rutiner. Barna bare svirrer rundt Anonymous poster hash: 4486b...0ef
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har også dessverre hørt en del negativt :S Anonymous poster hash: 1a330...1bf Om Espira generellt eller spesielle barnehager? Jeg husker de var i media i forbindelse med uheldig organisasjonsstruktur som "lurer" penger ut av systemet. Forsto ikke om det var hele organisasjonen eller bare den ene barnehagen. Anonymous poster hash: 2234d...9cd Om barnehagen i Bergen. Anonymous poster hash: 1a330...1bf Det er jo mange barnehager innenfor Espira i Bergen. Hva er det du har hørt? Anonymous poster hash: 2234d...9cd I Åsane. Send meg en PM, ønsker ikke å si det her Anonymous poster hash: 1a330...1bf
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Den store Espirabhg i Åsane hadde jeg ikke villet ha mine barn i, pga str, pga utskiftning på personale og pga de er lite ute som jeeg ser det. Jeg kjenner en som har jobbet der, men sluttet pga mye stress og begynte i en mindre bhg istedet. Når det er sagt kjenner jeg også flere som har barn der og som er godt fornøyde, men mulig de da har endra forventninger til bhg enn meg. Jeg synes det er betenkelig at bhg er åpen fra 6.30- 17.30 uten makstid, såvidt jeg vet. Mange bruker den i hele åpningstiden. Når det er sagt, det er et rolig og fint område, sentralt og greit. Jeg vil ikke sende deg pm, for jeg vil være anonym:-) Anonymous poster hash: df89e...239
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Det økonomiske styret tror jeg er et tilbakelagt stadium. Har ingen erfaring med Espira i Åsane, men vi er godt fornøyd med den vi bruker i Fana. Hva som avgjør om en barnehage er god eller dårlig har vel i stor grad med de ansatte å gjøre, slik jeg opplever det, snarere enn eierorganisasjon. Anonymous poster hash: 6079c...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå