Gå til innhold

Skal snart på 7. svkontroll..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På min svangerskapsktr. i uke 32 klarte jordmor å kjenne at han lå i hodeleie, men ikke festet seg.

Har fra uke 30 ca. ligget i hodeleie hver kontroll. Jeg bare lurer sånn på om det går an å kjenne om babyen har festet seg. Nå som det nærmer seg er jo det spennende :-)

Anonymous poster hash: a72e8...1b1

Legen kjenner etter om hodet har festet seg ja :) Nr 1 festet seg en gang mellom uke 32-36, nr 2 da vannet gikk uke 35+6, og nr 3 engang mellom uke 39+3-40+3. Fastlegen kjente med nr 1 og 3, og jordmor på føden med nr 2 :)

Endret av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤

Legen kjenner etter om hodet har festet seg ja :) Nr 1 festet seg en gang mellom uke 32-36, nr 2 da vannet gikk uke 35+6, og nr 3 engang mellom uke 39+3-40+3. Fastlegen kjente med nr 1 og 3, og jordmor på føden med nr 2 :)

Men kjenner de det utenpå magen? Jeg er så spent på om det har festet seg, da kan jeg slappe av litt mer føler jeg :-)

Men kjenner de det utenpå magen? Jeg er så spent på om det har festet seg, da kan jeg slappe av litt mer føler jeg :-) Anonymous poster hash: a72e8...1b1

Ja, glemte å si det, de kjenner utenpå magen :) De tar et godt tak rundt hodet på babyen og rugger litt på det, da kjenner de om det er festet eller ikke. De kjenner etter helt nede ved symfysen og kan være litt ubehagelig da de må få skikkelig tak, men det gjør ikke vondt :)

Annonse

Men kjenner de det utenpå magen? Jeg er så spent på om det har festet seg, da kan jeg slappe av litt mer føler jeg :-) Anonymous poster hash: a72e8...1b1

Ja, glemte å si det, de kjenner utenpå magen :) De tar et godt tak rundt hodet på babyen og rugger litt på det, da kjenner de om det er festet eller ikke. De kjenner etter helt nede ved symfysen og kan være litt ubehagelig da de må få skikkelig tak, men det gjør ikke vondt :)

Åh, takk! Da blir det spennende på kontrollen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...