bare lurer jeg :) Skrevet 5. mars 2014 #1 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg har de siste ukene fått økt utflod og tendenser til inkontinens. (Det kom plutselig i løpet av noen dager, det var ikke en gradvis økning) Jeg føler jeg må på do nesten hele tiden, men når jeg går, tisser jeg bare litt, så totalt tisser jeg ikke mer enn normalen. Utfloden er helt "normal" bortsett fra at det er blitt mer, så tror ikke det kan være sopp eller noe slikt. Og jeg har aldri hatt problemer med inkontinens tidligere, ikke etter fødselen heller, det kom seg veldig fort. Jeg har litt stikninger nede i magen, ganske langt ned mot skrittet, på samme plass som jeg kjente de ligamentstreknignene eller hva det heter når jeg var gravid. Jeg er i tillegg endel oppblåst i magen. (MEn det kan komme av kostholdet også) Noen ganger når jeg bøyer meg så kjennes det litt annerledes ut enn det pleier nederst i magen. Vondt å forklare, men.. Det er i underkant av ett år siden jeg fikk baby, og jeg har ikke fått mensen tilbake siden da. Jeg har ikke gått på prevensjon siden da, men vi har bare hoppet av i svingen. (Jeg er ikke prøver. ) Jeg skjønner jo at det bare er å ta seg en test, men jeg bor på et lite sted, og dersom jeg kjøper en test her, vil snakket gå veldig fort.. Og jeg har ikke mulighet til å komme meg noe annet sted å få kjøpt en heller... Er det noen som vil synse på om jeg kan være gravid eller ikke. Om jeg skulle være gravid, er det ikke noen veldig krise det, selv om det blir litt tett.. Men om jeg ikke er gravid, er det noen som har noen synspunkter på hva det kan være? Jeg har legeskrekk, så å gå til legen er ganske utelukket før jeg blør blod eller andre alvorlige ting Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144125152-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbær:) Skrevet 5. mars 2014 #2 Del Skrevet 5. mars 2014 Bestill deg test på nettet Du må jo få sjekket opp i hva dette er for noe, høres ut som graviditets symtomer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144125152-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/#findComment-146177397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå