Gå til innhold

1 positiv og 1 negativ graviditetstest

helar19

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er lettere forvirret. Jeg har ikke hatt mensen siden desember. Har ikke helt kontroll på datoene jeg skal ha mensen. Men de siste 2-3 ukene har jeg merket en del rare ting, som jeg ikke har opplevd før. Jeg har den siste tiden vært veldig mye trøtt (kan legge til at jeg blir veldig lett sliten generelt, men i det siste har jeg vært ekstra sliten), jeg har vært litt svimmel, og besvimte på søndag for 3 uker siden,  etter at jeg hadde lagt litt fordi jeg var svimmel, i tillegg til at jeg ikke orker å spise frokost på samme måte som før, fordi jeg kjenner jeg blir kvalm, går på do oftere, og da spesielt om natten, i tillegg til at jeg av og til har hatt litt vondt i korsryggen, vært litt øm der, og hatt lignende kramper i magen nå og da. For 2 uker siden fikk jeg en blødning, men kjente ingen mensensmerter, slik jeg vanligvis pleier, og blødningen som vanligvis varer i 4-5 dager, varte i ca. 1 dag. 

Idag kjøpte jeg A1 sin 2-1 graviditetstest, og tok begge to samtidig, rett etter hverandre. Da det hadde gått 10-15 min, hadde den jeg tok først to streker, mens den andre kun hadde 1 strek og var negativ. Den første fikk "mest" tiss på seg, mtp at jeg tok de samtidig. Så nå vet jeg faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre? Syns det var veldig merkelig at den ene var negativ og den andre positiv. Burde jeg ta en ny test? Er litt rådvill her. Er 19 år, og dette er første gangen noensinne at jeg er redd for dette og har en følelse av at noe er på gang.. Selvfølgelig kan det hende at jeg bare har begynt å tenke og laget sammenhenger i hodet mitt selv, men jeg vil teste det for å være sikker.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...