Gjest lillehi Skrevet 4. mars 2014 #26 Skrevet 4. mars 2014 Er ikke så veldig begeistret for det navnet. De fineste guttenavnene jeg vet er Kristian, Johannes og Joakim😃
Englenemine Skrevet 5. mars 2014 #27 Skrevet 5. mars 2014 Tidemann er tobakk og etternavn. Gabriel er mitt favorittnavn.
Monajenten Skrevet 5. mars 2014 #28 Skrevet 5. mars 2014 Tidemann er tobakk og etternavn. Gabriel er mitt favorittnavn. Elsker Gabriel❤️
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #29 Skrevet 5. mars 2014 Tidemann høres kunstig og selvhøytidelig ut. Alternativt etternavnet til en innrøkt gammel mann (pga tobakksfabrikken). Fineste guttenavnet vet jeg ikke helt hva er, men er glad i Aksel, Erik og Henrik. Anonymous poster hash: 57583...e4b
Englenemine Skrevet 5. mars 2014 #30 Skrevet 5. mars 2014 Hehe jeg vet Monajenten du liker min post hver gang jeg skriver det. Du må få deg en egen liten Gabriel sånn som meg
MJ<3 Skrevet 5. mars 2014 #31 Skrevet 5. mars 2014 Jeg koblet det også til tobakk dessverre Men mange fine guttenavn da. Liker Herman og Vilmer jeg
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #32 Skrevet 5. mars 2014 tobakk.... Liker derimot Lindemann Anonymous poster hash: f15cb...82b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #33 Skrevet 5. mars 2014 det høres ut som en gammel mann,ikke noe fint navn på en nyfødt baby. Jeg liker: Adrian Lucas Nicklas Kan du se for deg en voksen mann som heter Lucas og Nicklas da? Viktigere den veien Anonymous poster hash: ccecb...c82 [/quote Det er jo det som blir de "normale" voksen-navnene om noen år... Anonymous poster hash: 899b1...01a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #34 Skrevet 5. mars 2014 det høres ut som en gammel mann,ikke noe fint navn på en nyfødt baby. Jeg liker: Adrian Lucas Nicklas Kan du se for deg en voksen mann som heter Lucas og Nicklas da? Viktigere den veien Anonymous poster hash: ccecb...c82 Nei men det er de færreste navnet jeg kan det med Tenk på de skal kaller barnet sitt for Elias eller Vetle,syns det er verre å tenke på at de skal ha det navnet som voksen og. Har ikke tenkt på at det er disse navnene som er vanlige for voksne om noen år? Anonymous poster hash: 1ca51...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå