HH80 Skrevet 4. mars 2014 #1 Del Skrevet 4. mars 2014 Har etter fødsel i perioder hatt lett murring i muskler og ledd. Spesielt på kvelden ette en lang og aktiv dag ned mye bæring og gåing Ser noen stede at det står det kan komme av hormonelle faktorer, andre steder sier de at det kan være lavt stoffskifte som ikke er uvanlig etter fødsel , men det kan jo også sikkert bare være spent og anspent muskulatur og at jeg er litt sliten i denne babytiden...men da skulle jeg vel ikke kjent noe i ledd kanskje? Hat ikke noe revmatisme i familien. Føler meg frisk bortsett fra litt trøtt innimellom selvfølgelig : )) Har noen andre opplevd dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Septembergull:) Skrevet 9. mars 2014 #2 Del Skrevet 9. mars 2014 Har etter fødsel i perioder hatt lett murring i muskler og ledd. Spesielt på kvelden ette en lang og aktiv dag ned mye bæring og gåing Ser noen stede at det står det kan komme av hormonelle faktorer, andre steder sier de at det kan være lavt stoffskifte som ikke er uvanlig etter fødsel , men det kan jo også sikkert bare være spent og anspent muskulatur og at jeg er litt sliten i denne babytiden...men da skulle jeg vel ikke kjent noe i ledd kanskje? Hat ikke noe revmatisme i familien. Føler meg frisk bortsett fra litt trøtt innimellom selvfølgelig : )) Har noen andre opplevd dette ? Veldig lurt å sjekke stoffskiftet. Har det på samme måte selv, men med mye smerter i tillegg. Og mitt stoffskifte er lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladmor30 Skrevet 10. mars 2014 #3 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg har hatt d slik etter hvert svangerskap. Fikk d igjen i går kveld ca 6 uker etter fødsel. Her har d i hvertfall ingenting med lavt stoffskifte å gjøre..er nok bare hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 10. mars 2014 Har vært fin lenge nå, men nå i ettermiddag kom det igjen og nå har jeg vondt i den ene puppen. Våknet i natt av en sprengt og vond pupp. Nå er den bare vond og kroppen verker litt, tror det er tette melkeganger ....har litt overproduksjon av melk til tider nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå