Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sist gikk kvalmen min over en gang mellom uke 12 og 13. Men nå er jeg 13+4 og fortsatt kvalm.. Har noen dager innimellom som er bedre, men får alltid tilbakeslag igjen.. Nå begynner jeg å bli redd det aldri skal gå over :P

Noen andre det ikke hadde gått over på i uke 13, men som det likevel gikk over på like etter? :P Håper jeg ikke er blitt en av de som går kvalme helt til fødsel... 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144125006-n%C3%A5r-gikk-kvalmen-deres-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 16 nå og brekker meg hver morgen. Må ta det rolig om morgenen, begynner derfor senere på jobb.

Forrige uke kastet jeg opp frokoste min 3 dager. Så nå trenger jeg en pastill eller noe søtt for å holde maten nede.

Hei :-) Jeg er i uke 15 og er fortsatt kvalm :-( Var hos legen i dag og fikk resept på afipran (kvalmestillende) De har vært redningen for meg før også :-)  Lykke til ! Håper du blir bedre snart !

Sist gikk kvalmen min over en gang mellom uke 12 og 13. Men nå er jeg 13+4 og fortsatt kvalm.. Har noen dager innimellom som er bedre, men får alltid tilbakeslag igjen.. Nå begynner jeg å bli redd det aldri skal gå over :P

Noen andre det ikke hadde gått over på i uke 13, men som det likevel gikk over på like etter? :P Håper jeg ikke er blitt en av de som går kvalme helt til fødsel... 

14+6 i dag. Kvalmen, og det som medfølger er sterkt til stede enda.

Har hatt to svangerskap med jenter hvor den varte kun til 2.trimester...

Og et svangerskap med gutt hvor jeg slet hele svangerskapet...

Lurer på hva hvor lenge det blir denne gang ;)

Annonse

13+5 her, og den verste kvalmen er heldigvis over... Forsvant vel i forrige uke! Men blir fremdeles ganske uvel på ettermiddagen, og i dag har jeg virkelig vært sulten og spist i ett sett .. Og nå er jeg uvel av det også! Men dagene er mye MYE bedre! Så lykke til med kvalmen og håper den har seg langt bort veldig snart.

Roet seg vesentlig i uke 15 her. Men er fortsatt kvalm hvis jeg er sliten eller ikke tar det helt med ro på morningen. Og på kvelden kommer ofte kvalmen igjen. Men nå føler jeg at jeg lettere kan spise den litt vekk og ligger ikke flere timer utover natta med det.

Fungerer bra mellom ca 9.30 - 15 tiden.  Er 50% sykmeldt enda (17uker) så vet jo ikke hvordan jeg hadde vært i full jobb igjen. 

Med første kun uggen, ikke kvalm fra uke 6 til uke 9-10. Med andre skikkelig kvalm med oppkast og brekninger fra uke 3 (før ikm!) til uke 18-19. Og denne gang, med tredje, småkvalm fra uke 4 (ved ikm), skikkelig kvalm med brekninger -ingen oppkast, til uke 16-17.

Tusen takk for svar alle sammen! Da fikk jeg håp om at jeg kanskje slipper å gå sånn her frem til fødsel, men fikk ikke akkurat tro på at det vil gå over helt med det første :P hehe. Men får vel bare holde ut.. :)

God bedring til alle dere som fortsatt er dårlige!

Annonse

Ved fødsel sist. Er straks i uke 18 og fortsatt kvalm daglig. Kaster opp innimellom. Regner med å være kvalm til fødsel nå også. Klarer meg fint på jobb, så det er heldigvis ikke så ille sånn egentlig. Men jeg liker ikke å bære kvalm, så jeg blir litt sur av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...