Gå til innhold

Noen visker til meg om natten. Tatt opp på båndopptaker. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=yKQrl9tkYIw

Anonymous poster hash: 1cff0...0cd

Hadde sikkert vært mer "troverdig" om de ikke filmet lysekronen fra starten av. Temmelig tydelig at noe kom til å skje med den :D

Like troverdig at hun ene både heller i og drikker av glasser rett før det beveger seg. Veeeldig tydelig at det kom til å skje noe med glasset også... Mulig jeg bare er synsk, da. =)

Anonymous poster hash: 59484...9e3

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=yKQrl9tkYIw

Anonymous poster hash: 1cff0...0cd

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!

Angrer på at jeg trykket på den!!

OK, kan noen vær så snill å si hva som er på linken? Jeg er såååå nysgjerrig, men siden jeg er lettskremt tør jeg ikke trykke før jeg vet hva som er på... Alene hjemme er jeg også...
Jenter som leker med spiritisme og får TYDELIG svar på at det er noen der. Ikke se den før mannen er hjemme :P
tydelig? Følg med på blondina sin venstre hånd når glasset flytter på seg... du ser tydelig at hun skyver det...

Da må du nok følge enda litt bedre med når hun legger ned armen. Glasset setter hun ned etter at hun har lagt ned armen og på utsiden av armen.

Anonymous poster hash: ed827...b76

venstre hånd ligger knyttet på bordplata. Hun strekker ut fingrene raskt og dytter glasset med dem, knytter så hånden igjen.
Her ser du det du vil se. Måten glasset skyves på er umulig å få til på det viset du påstår jenta gjør det på. Glasset skyves for presist og bestemt til at noen kan få til det der med fingre i en brøkdel av et sekund. Dette setter fysikken en stopper for gitt. Det ville blitt en mer hakkete ferd og glasset ville ha stoppa like etter der fingrene rekker når de strekkes ut. Brusen hadde skvulpa også. Jeg tenkte det var magnet festa under glasset og noen under bordet som brukte en magnet å dra glasset med, men det er ingen under bordet. En sterk magnet kunne ha skapt en bevegelse lik den vi ser.

Hvordan forklarer du lysekrona da?

De blå flekkene er støv som reflekterer lys.

Anonymous poster hash: cf69b...a06

Dere må ikke tro på sånne ting som blir lagt ut på Internett! Det er helt sannsynlig redigert. Alt kan fikses nå til dags vet dere :)

Anonymous poster hash: 812a2...e3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...