lowe+spire Skrevet 3. mars 2014 #1 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg har lyst å kjøpe balansesykkel istedet for trehjulssykkel til min sønn til sommeren (Han blir 2 år i begynnelsen av september). Jeg ser at det står at syklene skal brukes fra 2 år og oppover, men min sønn er langt fremme på det motoriske planet, og stadig ute etter nye utfordringer, så jeg tror at han vil få det til hvis vi bare øver. Han er jo ikke langt ifra 2 år når sommeren begynner.. Har noen av deres barn brukt det og vært fornøyd, eller skulle dere bare ønske at dere heller hadde kjøpt vanlig trehjulsykkel istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru vims Skrevet 3. mars 2014 #2 Del Skrevet 3. mars 2014 Ja har brukt det til begge to. Kan anbefales! Og tror sønnen din fint kan begynne å bruke ballanses sykkel før han er 2 år. På noen av de står det 18 måneder. Bare pass på at den ikke blir for stor. Begge her har fått til 2 års dagen , men kunne fint ha brukt en før. Og rett før 4 årsdagen kunne sønnen min bare sette seg på en sykkel uten støtte hjul og sykle avgårde. Trengte ikke å trene engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2014 ..Hvor har du kjøpt dine? Er det forskjell på høyden på dem? Så gøy at du har gode erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru vims Skrevet 3. mars 2014 #4 Del Skrevet 3. mars 2014 http://lilleprinsen.no/Milios-balansesykkel-5-farger Denne har sønnen min. Ja har sett noen er litt mindre. og de står det 18 måneder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru vims Skrevet 3. mars 2014 #5 Del Skrevet 3. mars 2014 http://lilleprinsen.no/Milios-balansesykkel-5-farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 4. mars 2014 #6 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg jobber med barn og barn med spesielle behov og jeg kan bare anbefale balansesykkel på det sterkeste. Dropp 3 hjuls sykkel og ha balansesykkel frem til vanlig sykkel:) De fleste barnehager har 3-hjulssykler også så går barnet ditt i barnehage så får han helst sikkert tilbudet der om å bruke det. Min sønn var 18mnd når han brukte det første gang + sparkesykkel og nesten skremmende å se hvor fort de tar det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kmama Skrevet 4. mars 2014 #7 Del Skrevet 4. mars 2014 Er disse ment for innendørs eller utendørs bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 4. mars 2014 #8 Del Skrevet 4. mars 2014 Er disse ment for innendørs eller utendørs bruk? til utendørs men kan fint brukes inne om en har et areal for det. Bruker det på jobb inne men de færreste har jo slikt areal hjemme til å bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru vims Skrevet 4. mars 2014 #9 Del Skrevet 4. mars 2014 Er disse ment for innendørs eller utendørs bruk? til utendørs men kan fint brukes inne om en har et areal for det. Bruker det på jobb inne men de færreste har jo slikt areal hjemme til å bruke det. Ja våre har fått lov til å bruke de inne om vinteren Men man må ha litt plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 15. mars 2014 Takk for gode råd og tips Jeg kjøpte denne sykkelen fra xxl til han og hjelm selvfølgelig Han har bare prøvd den litt inn foreløpig, og han har ikke helt fått teken på det riktig enda. Men jeg tror sannelig ikke det tar lang tid før han skal klare det! Han syntes det er veldig gøy å løpe hvis jeg er med å styrer Etterhvert når han blir mer dreven skal han få ha den ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella75 Skrevet 31. mars 2014 #11 Del Skrevet 31. mars 2014 Vi har kjøpt balansesykkel på Gmax til gutten vår som blir 2 i juli (også motorisk langt fremme) Han bruker den nå, men bare står over skrevs på den og går med den liksom. Han synes det er gøy! Så får det å sitte på setet og sparke/balansere komme etterhvert. Han kan jo bruke den helt til det blir snø, og helt sikkert til våren igjen også. Hadde villet kjøpt i vår ja. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 3. april 2014 Forfatter #12 Del Skrevet 3. april 2014 Vi har kjøpt balansesykkel på Gmax til gutten vår som blir 2 i juli (også motorisk langt fremme) Han bruker den nå, men bare står over skrevs på den og går med den liksom. Han synes det er gøy! Så får det å sitte på setet og sparke/balansere komme etterhvert. Han kan jo bruke den helt til det blir snø, og helt sikkert til våren igjen også. Hadde villet kjøpt i vår ja. :-) Slik bruker min sønn den også Han synes det er artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå