Gjest usababy Skrevet 3. mars 2014 #1 Del Skrevet 3. mars 2014 Trenger tips til nettsteder hvor jeg kan bestille festkjole til dåpen. Det må være innenlands, for det tar for lang tid fra utlandet. Syns det er lite spennende fine kjoler. Enten grått ig kjedelig, eller på byn-kjoler. Jeg må finne en fin kjole som ikke er for ball-pyntet, ikke for traust, ikke for kort men knelengde. Er det nettsteder med kjoler som er fine og spennende, som passer i dåp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 4. mars 2014 #2 Del Skrevet 4. mars 2014 har ikke Mango mange fine tro..? De har iallefall masse kjoler i butikkvinduet hver gang jeg går forbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest usababy Skrevet 4. mars 2014 #3 Del Skrevet 4. mars 2014 Takk for tips. Skal sjekke dem :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 7. mars 2014 #4 Del Skrevet 7. mars 2014 Zalando og nelly. Mange fine, både knelange og helt side, kjoler der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå