Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen.😊

Føler jeg er litt midt i mellom for vet ikke helt når ikm er pga uttak av spiral. Men i går kveld da jeg gikk på toalettet så jeg at det var noen dråper blod, friskt vel å merke, som hadde kommet i løpet av noen timer. Det er alt som har kommet.

Lurer på om det kan ha vært en festeblødning. Hadde det med vår første skatt også. Flere som har hatt? Når er en festeblødning? når testet dere positivt og når kan jeg teste? Er så utålmodig 😄

Hei Mamiina :) 
Jeg hadde festeblødning ganske nøyaktig en uke etter EL :)  
Jeg ventet tante rød forrige torsdag, men da hun fortsatt ikke var kommet på lørdag tok jeg to tester :) Jeg kunne sikkert tatt testen tidligere også, de skal være sikre fra den dagen man venter tante rød. 

Lykke til :) 

Annonse

Da kom tr, 3-4 dager over tiden, og jeg går inn i pp 9. Siden det blir i påsken, tror jeg at jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det, og kose meg med både vin og øl hvis det frister. Det funka sist jeg ble gravid ihvertfall ;) blir da ikm uke 18 på meg da, siden mensen forskyver seg så.

Da kom tr, 3-4 dager over tiden, og jeg går inn i pp 9. Siden det blir i påsken, tror jeg at jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det, og kose meg med både vin og øl hvis det frister. Det funka sist jeg ble gravid ihvertfall ;) blir da ikm uke 18 på meg da, siden mensen forskyver seg så.

Dette er nett som om jeg skulle skrevet det selv :-) jeg fikk tanta på besøk 5 dager etter forventet mens, grådig irriterende da forhåpningene var skyhøye! Man blir jo så skuffet!! Så dennne mnd gir jeg rett og slett litt mer f....jeg skal ikke teste EL og ikke tenke på "må bli gravid nå", og foreløpig går det helt fint, tar det easy og koser meg regelmessig med mannen! Nå bruker jeg heller mnd til og glede meg til påske og det som hører med : hytten, skiturer, kvikklunsj og appelsin i sekken, og den deilige pilsen som venter etter endt tur! Så får vi se rett etter påske, om påskeharen har levert varene eller ikke ;-)

Anonymous poster hash: 65d28...bfe

Ja, man blir jo kjempe skuffet. Går virkelig på humøret løs hos meg. Så håper jeg greier å bare koble av og ikke tenke så mye på det fremover. Og at påskeharen legger igjen et befrukta egg ;) haha, nå ser jeg for meg den ungen. Halvt påskehare :P

Dette er nett som om jeg skulle skrevet det selv :-) jeg fikk tanta på besøk 5 dager etter forventet mens, grådig irriterende da forhåpningene var skyhøye! Man blir jo så skuffet!! Så dennne mnd gir jeg rett og slett litt mer f....jeg skal ikke teste EL og ikke tenke på "må bli gravid nå", og foreløpig går det helt fint, tar det easy og koser meg regelmessig med mannen! Nå bruker jeg heller mnd til og glede meg til påske og det som hører med : hytten, skiturer, kvikklunsj og appelsin i sekken, og den deilige pilsen som venter etter endt tur! Så får vi se rett etter påske, om påskeharen har levert varene eller ikke ;-)

Ja, man blir jo kjempe skuffet. Går virkelig på humøret løs hos meg. Så håper jeg greier å bare koble av og ikke tenke så mye på det fremover. Og at påskeharen legger igjen et befrukta egg ;) haha, nå ser jeg for meg den ungen. Halvt påskehare :P

Dette er nett som om jeg skulle skrevet det selv :-) jeg fikk tanta på besøk 5 dager etter forventet mens, grådig irriterende da forhåpningene var skyhøye! Man blir jo så skuffet!! Så dennne mnd gir jeg rett og slett litt mer f....jeg skal ikke teste EL og ikke tenke på "må bli gravid nå", og foreløpig går det helt fint, tar det easy og koser meg regelmessig med mannen! Nå bruker jeg heller mnd til og glede meg til påske og det som hører med : hytten, skiturer, kvikklunsj og appelsin i sekken, og den deilige pilsen som venter etter endt tur! Så får vi se rett etter påske, om påskeharen har levert varene eller ikke ;-)Anonymous poster hash: 65d28...bfe
Hahaha, halvt påskeharen ja, det hadde tatt seg ut :-)

Negativ test i dag og, men kjenner jeg kroppen min rett kommer mensen i neste uke... puppene er ømme og det blir de alltid en uke før mens. Har mista trua, har jo vært snart prøvere i to år...

2 år? Får dere noe hjelp da? har dere sjekket at hans sperm er bra? Finnes tester på apoteket som man kan sjekke. dere burde jo få hjelp fra lege eller annet. dere har jo rett på det så fort det har gått over 1 år. masse klemmer til deg! <3

Annonse

Jada, jeg har sjekket at jeg har eggløsning og ingen cyster og slikt, og nå er mannen henvist. Så det blir vel ei rå etterhvert. Jeg synes alt tar så lang tid bare... har forøvrig fått veldig ømme pupper i løpet av dagen og nå begynner mensmurringen også. Tipper jeg har tantekreket her innen helgen... blæ!

Da kom heksa 10 dager over ikm. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle ha så unormal syklus denne mnd når jeg har hatt stabil i to år. Jaja, satser på at sola og våren gjør underverker:) lykke til dere andre. Tror jeg ikke kommer til å være her så mye mer nå. Trenger å skifte fokus en stund:) klem fra fjellfrøkna!

Da kom heksa 10 dager over ikm. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle ha så unormal syklus denne mnd når jeg har hatt stabil i to år. Jaja, satser på at sola og våren gjør underverker:) lykke til dere andre. Tror jeg ikke kommer til å være her så mye mer nå. Trenger å skifte fokus en stund:) klem fra fjellfrøkna!

Det var skikkelig dårlig gjort av heksa, fysjameg :-( jeg tenker akkurat som deg, tar litt avstand herfra når tanta dukker opp, men så er jeg ber igjen med en gang EL nærmer seg,hehe :-) men denne mnd skal jeg overhodet ikke stresse meg opp, ta det helt easy og kose meg med mannen fordi jeg faktisk har lyst og ikke må,hehe:-)

Ok, fikk blødning 4 dager etter ikm. Men blødde lite og var mest gammelt blod. Tok en test i dag, og jammen var den positiv. Tør ikke slippe jubelen løs enda pga blødningen, men håper jo det blir en desemberbaby på meg :) lurer på å ringe legen i morgen siden jeg har hatt blødninger. Kanskje jeg kan få målt hcg. Hva tror dere?

Å få målt hcg er ikke noe du trenger å spørre legen om engang, du går bare innom/ringer legekontoret og sier du vil måle hcg via blodprøve, og så kommer du tilbake to dager etterpå og gjør det samme igjen -for å se at stigningen er normal.

Sånn har man gjort det på alle 3 legekontorene jeg har jobbet på i allefall!

Hilsen sykepleier.

Anonymous poster hash: c37b8...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...