Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv EL test nøyaktig for 14 dager siden, men hadde veldig lite slim. For 1 ukes tid siden begynte jeg med mensensmerter og litt sliming. Nå på IKM dagen har alt dette gitt seg, bortsett fra bittelitt brun utflod i går som gav seg! Ingen ømme pupper, murringer og det som kan antydes som symptomer :-(

Anonymous poster hash: 65d28...bfe

Fortsetter under...

Vi skal vist ikke skjønne noe av disse kroppene våre....

Har IKM til lørdag, testet med EL tester i går, og den ble nesten positiv, tror det manglet litt på sterkheten på fargen på streken for at den skulle være helt positiv, men den var mye sterkere enn den pleier å være.... Og negativ graviditetstest.....

Puppene verker til tider, og er ømme....

Merker ikke til så veldig mye mer, Anna enn at jeg er ekstremt godtesugen, lyst til å putte noe i munnen hele tia....

Annonse

Uffa, lykke til i neste runde... jeg har vært prøver leewnge nå, og vet mye om skuffelse. Men, nå går det hemdigvis mot lysere tider. Og, det er nok til god hjelp for mange. Er en dag over ikm uten tegn til tantekreket. Håper hun ikke dukker opp. Har kjent på litt murring og svie i underlivet i dag. Skal ta en test i morgentidlig.

Kaster meg med sammen med dere :) 
Er litt usikker på sykluslengden min, men i dag er 28 dager siden tanta var her sist, og jeg er 17 dpo. Så jeg regner med tr kommer i helga, om hun kommer. Håper ikke det :) 
Venter til i morgen med å ta test, så denne dagen kommer til å bli laaaang ;) 

Lykke til alle sammen, krysser fingrene for at ingen av oss får tante rød på besøk :) 

Annonse

Jeg er 15 dpo i dag.. Hadde bare en eggløsningstest liggende så jeg tok den i dagtili, hadde ingen graviditestest... Den ble knall positiv med en gang!! Såå spent, så jeg løp på apoteket å fikk tak i en test.. Tok den to timer etter og den var negativ.. :( :( ikke en svak svak strek en gang... Såå lei her.. Siste gang jeg skal prøve å teste med en eggløsningstest igjen :(

Jaja, blir vel en stund til tanta dukker opp nå om eggløsningen kom først nå.. :(

I dag var både eggløsningstest og graviditetstesten negativ to dager over ikm. Har enda ikke ømme pupper og lite utflod nå. Tipper rett og slett at det var to uker forsinket eggløsning. Men, kan aldri vite. Skal på fest i morgen, og usikker på om jeg tørr å drikke. Har forresten ikke murringer i dag heller...:(

JIPPI! Har testa og den ble positiv straks kontrollstreken var fuktig!!! ♥ Jentetur med farris... Går gladelig over på plan B!!! :)

Mandag 24 :

Apex

Tinem, (3 pp)

Tirsdag 25:

Tullerusk, (2 pp)

Onsdag 26:

Torsdag 27:

Mamma-til-Emma

Fredag 28:

Lørdag 29:

Cayenne

Flutili (5 pp)

FruMonalisa (12 pp)

Søndag 30:

Lille Ugla 

TR:

GRAVID: 

Mamma-til-Emma

Apex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...