Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor tidlig har folk her fått positiv test med billigtester?

Jeg testet en gang suuuupersvakt positivt 5 dpo, og jeg var da gravid. Et par uker etterpå fikk jeg bekreftet at jeg var gravid og hvor langt jeg var på vei med ultralyd - og det stemte. Utrolig, men sant!

Nå er jeg vel noe sånt som 10 dpo, og har ikke testet enda. Tror ikke det gikk denne gangen heller, men håååper. Har fått en del kviser og litt ømme pupper, men det gjør jeg ofte når jeg er pms. Det som er uvanlig er at jeg har totalt mistet sexlysten den siste uka, og det har ikke skjedd siden jeg var gravid med sønnen min for fem år siden... IKM på torsdag. Spent!

Anonym foreløpig :)

Anonymous poster hash: de5ed...b79

Jeg har 26 dagers syklus nå, og ikm på førstkommende onsdag. En uke før mens pleier alltid puppene mine å bli store og ømme, jeg pleier også å ha ingen eller veldig lite utflod mellom el og ikm. Nå derimot... ikke antydning til ømme pupper og fikk i går en balnding av tynn melkeaktig og blankt strekkbar utflod... tappen er ikke åpen slik som under el. Jeg syns noe er annerledes, men selvfølgelig kan el være forsinket også... noen som har noen erfaringer? Har aldri vært gravid før og har vært prøver i 1 1/2 år... tok en gravididtetstest i dsg mårrest, men fikk feil på den (boka kom opp på displayet).

Jeg greide ikke å la vær i går og testa - negativt. Men var vel bare 9 DPO, så ikke så rart. I dag greide jeg å la være. Forrige graviditet fikk jeg svaaaak strek fra 4 dager før IKM, så tipper jeg prøver meg på en test i morgen og hvertfall på onsdag om jeg klarer å la vær i morgen. Hehe

Annonse

Hurra, Madde86 - heier på deg og en livskraftig spire!!! :)

IKM i dag. Ingen TR ennå, men kan like gjerne være sen mens så jeg tester ikke ennå på noen dager. Forsøker å hvile meg frempå før nattevakt, men tanken flyr og vinden rusker i huset. Veldig koselig å være inne nå! :)

Hvordan er det med dere andre?? Får noen henta frem lista vår? :)

Samme her apex, hoder på og gå ut av mitt eget skinn snart! Har hatt skikkelig mensensymptomer siden torsdag. Murringer, utflod, pms humør fra helv....og en enorm appetitt, pleier ikke og være så mange dager før IKM, så ikke skjønner jeg hva som går av kroppen her!! Føler hele tiden at nå kommer hu tanta, men fortsatt ingen tegn til det, heldigvis får èn vel si, men kommer bare til og bli Sååå skuffa hvis hu dukker opp Ila noen dager!!!

Anonymous poster hash: 65d28...bfe

Hei alle sammen! Kjenner ikke igjen så mange av navnene, men Cayenne kjenner jeg igjen fra når vi startet prøvingen! Jeg er på rugedag 11 etter innsett av et 4 delt egg og skal teste på torsdag! Veldig spennende og jeg har mest lyst til å hoppe på toalettet nå. Men har bestemt meg for å vente for jeg hater skuffelser. Hadde plenty i prøveperiodene våres, og ble Max skuffet da vi fant ut at både jeg og mannen sliter med å unnfange sammen. Han har lave tall og jeg har PCOS. Men nå er det i allefall et befruktet egg der inne og jeg har ennå ikke fått mens. Noen som kjenner symptomer??

Mandag 24 :

Apex

Tinem, (3 pp)

Tirsdag 25:

Tullerusk, (2 pp)

Onsdag 26:

Torsdag 27:

Mamma-til-Emma

Fredag 28:

Lørdag 29:

Cayenne

Flutili (5 pp)

FruMonalisa (12 pp)

Søndag 30:

Lille Ugla

TR:

GRAVID:

Hei alle sammen! Kjenner ikke igjen så mange av navnene, men Cayenne kjenner jeg igjen fra når vi startet prøvingen! Jeg er på rugedag 11 etter innsett av et 4 delt egg og skal teste på torsdag! Veldig spennende og jeg har mest lyst til å hoppe på toalettet nå. Men har bestemt meg for å vente for jeg hater skuffelser. Hadde plenty i prøveperiodene våres, og ble Max skuffet da vi fant ut at både jeg og mannen sliter med å unnfange sammen. Han har lave tall og jeg har PCOS. Men nå er det i allefall et befruktet egg der inne og jeg har ennå ikke fått mens. Noen som kjenner symptomer??

Spennende! Krysser fingrene for deg, kanskje denne gangen går det :)

Anonymous poster hash: de5ed...b79

Annonse

Kan rapportere om ømme pupper, søtsug som passerte på gjennomreise i helga som gikk (viljestyrke i ukedagene), ømfintlighet for lukter og lett kvalme som oppstår og forsvinner like brått. Smerter/murringer er også innimellom til stede, så jeg forventer TR for hvert toalettbesøk. Har hatt en dårlig dag humørmessig, men det kan like gjerne være fordi jeg skulle hatt termin i dag om vi ikke hadde endt opp med MA i september.. Er endelig ferdig med "dagen", nå er jeg klar for å tenke positivt, og ta ting som de faller seg utover våren!

Mandag 24 :
Apex
Tinem, (3 pp)

Tirsdag 25:
Tullerusk, (2 pp)
Onsdag 26:

Torsdag 27:
Mamma-til-Emma

Fredag 28:

Lørdag 29:
Cayenne
Flutili (5 pp)
FruMonalisa (12 pp)

Søndag 30:
Lille Ugla 

TR:

GRAVID: 
Mamma-til-Emma

Jadda, der satt den! Endelig!  :wub:
Endret av Mamma-til-Emma

Testet negativt idag, så da er det vel bare å innse at det ikke gikk denne gangen heller. To dager til ikm, og det eneste jeg kjenner er skikkelig pms :(Anonymous poster hash: de5ed...b79

Her er 1 dag til IKM og negativ test i dag, men det var på dobesøk nr 3 i morges! Spottet litt brunt i formiddag, men så var det helt borte vekk. Har hatt skikkelige pms symptomer i 1 uke, også borte nå! Skjønner ikke hva som skjer jeg, men så lenge ikke det er friskt blod, så øyner jeg håp, det må du også :-)

Anonymous poster hash: 65d28...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...