Gå til innhold

Hvor lenge har dere prøvd, dere som er her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var da voldsomt til utålmodighet, trådstarter! ;) Mange har sikkert som meg vært innom for å se hva dette handlet om - og lest men ikke svart fordi det kanskje ikke passet der og da.. og DET må da være helt ok det også!

Og for å svare deg og bidra til å holde forumet aktivt: Har som deg forsøkt på en nr 2 siden spiralen ble fjernet i april i fjor. Har vært gravid, men mistet den underveis så her er vi fortsatt prøvere. :) Mange som har holdt på en stund, som ser nye komme og bli gravid kjapt. Håper du er en av de heldige!! :)

Jeg måtte prøve i 41 pp før spiren endelig satt.

Så ting kan ta tid, og det gjelder å ikke miste håpet men holde motet oppe jenter :sol:

Er idag 19+5 og kjenner lillegutt sparke hver dag *smelt*

Deres drøm vil bli oppfylt :duskedame:

Masse masse lykke til jenter!!!!

Kjapp hoderegning tilsier pp 34 her ;) Satser på å ta en Dossa og at den sitter i pp 41 ;)

Har to på 7 og 9 som satt på 1. pp etter hhv pille- og spiralslutt. Så noe har skjedd, antakelig er det tiden som har gått... Blir det bare to er det også greit. :D

Annonse

Hører ikke til lenger her jeg da, men svarer likevel. Nr. 1 tok 5 år. Den mistet jeg ganske langt ut i svangerskapet. Neste tok 3 år, og h*n var verd å vente på :) Nå er jeg gravid igjen, og denne gangen tok det 2 år. Men har hatt en SA i mellomtiden.

Nr. 1 satt på 1pp etter p-pillestopp (10 år- min alder 26)

Nr. 2 satt på 1pp etter p-pillestopp (8 år- min alder 28)

Nr. 3 satt på 1pp etter p-pillestopp- dessverre endte det med MA i okt, så nå er jeg i 4pp. (min alder 35)

Tok ut p-staven i September i fjor, ble gravid før det var gått en mnd og hadde en SA i desember..

Har ikke hatt eggløsning (som jeg vet om) siden det og er nå på dag 75 i syklusen og da i pp1 (pp3 dersom syklusen min hadde vært normal..) etter SA. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...