smurfis Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hva blir best? Skal ha rotmos ved siden av.. Tenkte å koke i noen timer også putte den inn i ovnen for å få sprø svor.
Salomine Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Har alltid kokt den, enten det har vært røkt eller saltet. Når jeg har hatt fersk svineknoke har jeg kokt den litt og så stekt i stekeovn evt "svisjet" den lett på panne.
smurfis Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2014 Har alltid kokt den, enten det har vært røkt eller saltet. Når jeg har hatt fersk svineknoke har jeg kokt den litt og så stekt i stekeovn evt "svisjet" den lett på panne. Takk, da går jeg for det jeg også:-) Hvor lenge pleier du å koke den? Jeg liker det best om kjøttet nærmest faller fra hverandre:-) Tre timer?
Salomine Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Pleier koke den ett par timer, pluss litt til hvis den er stor. Liker den og når kjøttet faller fra hverandre og faller nærmest fra beinet. Ønsker deg god middag. Høres godt ut med rotmos til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå