Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #26 Skrevet 3. mars 2014 Du får kjefte på svigermor, dette er hennes skyld at han er tynn i håret..... Anonymous poster hash: 34ff7...6ca Nei, det er svigerfars gener;) Anonymous poster hash: 0fc6a...da9 Feil, det er moren sine gener som avgjør! Anonymous poster hash: 34ff7...6ca Hehe, svigerfars arvelige hårtap er da virkelig ikke svigermors skyld:) Og om jeg skal fordele skyld har jeg vel ingen andre å kjefte på enn meg selv som valgte å leve med han;) Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
SuperFries Skrevet 3. mars 2014 #27 Skrevet 3. mars 2014 Bruk Castor Oil i håret på han!!! Castor Oil får igang blodsirkulasjonen og får liv i evt. døde hårsekker. Og det vokser tre ganger så fort og mye fyldigere! Pukka Castor oil, kjøpes på Sundkost!! Jeg var så uhelidg med å barbere litt for mye av gubbens hår (sånn klippemaskin, minste str.) og ja.. Så gnidde vi inn den "nakne" delen av bakhuet som jeg skinna med oljen, og 1 uke etterpå, hårvekst på 1 cm! Og NÅR mannen din vil gjøre noe med det, nevn denne oljen til han. Haha, du kødder nå? Sammenligner å barbere bort hår med å miste hår? Går ut ifra at dette er tøys og tull.
plipp Skrevet 3. mars 2014 #28 Skrevet 3. mars 2014 Kjenner jeg blir lei meg, og skuffet på en rar måte. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Han har alltid hatt så tykt og fint hår. Selv har han forsonet seg med det, og bryr seg ikke så mye. Han vil heller ikke gjøre noe med det:( Jeg elsker han overalt på jord, men så aldri for meg å være med en med måne i en alder av 26! Jada, jeg vet det er barnslig av meg, det er jo bare hår! Men det går mer inn på meg enn hva jeh selv hadde trodd. Er jo ingenting å gjøre med det heller. Flere som har unge menn med lite hår? Anonymous poster hash: 0fc6a...da9 Her er det nok du som må gå litt i deg selv - problemet er kun i ditt hode. Følelsene dine rundt mannens hårvekst er ikke noe naturgitt som du ikke kan gjøre noe med. Bestem deg for å tenke positivt rundt det, minn deg selv på hvor kjekk han er, jobb for å godta denne lile endringen i utseendet hans. Etterhvert vil du også forsone deg med det og slutte å se det som noe negativt. Negative følelser forsterkes hvis man går rundt og gnager på dem, så hvis duprøver å finne "kurer" og måter å reversere det på ender du bare opp med å gjøre det til et større problem i hodet ditt - og du risikerer å overføre disse negative følelsene til mannen din. Gjør dere begge en tjeneste, ikke gå den veien Min samboer fikk forøvrig måne tidlig i 20-årene (før jeg traff ham). Han barberer skallen, men det er lett å se at det mangler på toppen. Gjør ingenting fra eller til, han ser ikke gammel ut og jeg synes han er lekker! Han har et pent hode, det trenger ikke hår
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. mars 2014 #29 Skrevet 3. mars 2014 "Jeg er såååååå skuffa over at dama mi fikk 15 strekkmerker på magen etter fødselen, nesten så jeg blir lei meg, det går såååå inn på meg." Forestill deg at mannen din sa dette. Hva sier det om ham? Anonymous poster hash: 50c84...726 Vet du hva? Vi kommunisere godt, og snakker faktisk om at kroppene våre forandrer seg med tiden. Så min mann kunne aldri sagt det slik du fremstiller en slik samtale, og jeg er fullstendig åpen om mine følelser for hans hår. Det plager han ikke. Jeg vet ikke hva det sier om oss som kan prate om slike ting. At vi har en god kommunikasjon kanskje? Anonymous poster hash: 0fc6a...da9 Slik som du fremstiller "problemet" i hovedinnlegget så virker det faktisk som om det er nettopp slik du ville ytret din mening om hans hårtap. Om du hadde hatt god kommunikasjon så hadde nok du evnet å se at din sorg rundt HANS hårtap er uvesentlig og burde ties om på lik linje som at en mann skal ikke nevne at han syns det er fælt at damen har fått et verdenskart på magen etter en graviditet. Det handler om å respekt. God kommunikasjon og respekt ervvirkelig ikke å tie ihjel tanker og følelser. Kanskje det fungerer for dere, men heldigvis trives ikke vi med det. Anonymous poster hash: 0fc6a...da9 Det er faktisk ikke alt man føler og tenker som er "riktig". Noen ting sier man faktisk ikke fordi at det parten det gjelder kan bli skikkelig såret; da er det faktisk bedre å jobbe med det inni seg selv, evt snakke med noen andre om det. Er du virkelig helt sikker på at han er komfortabel med hårtapet? I så fall, vær glad for det! Det er så mange menn som sliter skikkelig med det, og om din mann syns det er greit så burde faktisk du det også!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #30 Skrevet 3. mars 2014 Jeg håper at dete tuller nå ... Kjæresten min er litt tynn på toppen Det gjør meg ingenting. Han er verdens beste! Dessuten er han sååå mye høyere enn meg (25 cm.) at jeg aldri ser ham i "fugleperspektiv" - plager meg ikke i det hele tatt. Hvorfor skal man tulle? Forskjellige mennesker har forskjellige preferanser. At DU ikke ser på det som et problem betyr ikke at det er en fasit for oss andre. Anonymous poster hash: fb15f...271 Det er jo ikke mannens feil at han blir tynn i håret. Menn kan like lite for det som kvinner kan noe for at de får strekkmerker og hengepupper etter graviditet og amming. Det er sånt som kan skje ... og takke meg til litt måne eller barbert hode fremfor en tupé som ser ut som en død pungrotte eller "hårplugger" - AU!!!Jeg er helt med på tanken om at tenningen må være på plass i et forhold for at det skal fungere, men for meg blir det en anelse overfladisk å dømme en mann for at han er tynn i håret Og man kan ikke noe for hva man liker rent utseendemessig. Merkelig at du skal komme her å være belærende når du dømmer folk for å kjøpe cola og VG. Herrefred... Jeg hadde aldri forlatt mannen min om han ble tynn i håret, på lik linje som at han ikke hadde forlatt meg for strekkmerker. Om vi syns det er like fint som en full hårmanke eller feilfri hud er en annen ting. Heldigvis er kjærligheten vår sterkere enn det. Anonymous poster hash: fb15f...271
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #31 Skrevet 3. mars 2014 "Jeg er såååååå skuffa over at dama mi fikk 15 strekkmerker på magen etter fødselen, nesten så jeg blir lei meg, det går såååå inn på meg." Forestill deg at mannen din sa dette. Hva sier det om ham? Anonymous poster hash: 50c84...726 Vet du hva? Vi kommunisere godt, og snakker faktisk om at kroppene våre forandrer seg med tiden. Så min mann kunne aldri sagt det slik du fremstiller en slik samtale, og jeg er fullstendig åpen om mine følelser for hans hår. Det plager han ikke. Jeg vet ikke hva det sier om oss som kan prate om slike ting. At vi har en god kommunikasjon kanskje? Anonymous poster hash: 0fc6a...da9 Slik som du fremstiller "problemet" i hovedinnlegget så virker det faktisk som om det er nettopp slik du ville ytret din mening om hans hårtap. Om du hadde hatt god kommunikasjon så hadde nok du evnet å se at din sorg rundt HANS hårtap er uvesentlig og burde ties om på lik linje som at en mann skal ikke nevne at han syns det er fælt at damen har fått et verdenskart på magen etter en graviditet. Det handler om å respekt. God kommunikasjon og respekt ervvirkelig ikke å tie ihjel tanker og følelser. Kanskje det fungerer for dere, men heldigvis trives ikke vi med det. Anonymous poster hash: 0fc6a...da9 Det er faktisk ikke alt man føler og tenker som er "riktig". Noen ting sier man faktisk ikke fordi at det parten det gjelder kan bli skikkelig såret; da er det faktisk bedre å jobbe med det inni seg selv, evt snakke med noen andre om det. Er du virkelig helt sikker på at han er komfortabel med hårtapet? I så fall, vær glad for det! Det er så mange menn som sliter skikkelig med det, og om din mann syns det er greit så burde faktisk du det også! Selvfølgelig er han ikke komfortabel med å miste håret. Hvem er vel det? Men han har forsonet seg med det, og har innsett at det ikke er noe vei tilbake. Jeg kjenner faktisk en kar som var sykmeldt lenge pga hårtap, så jeg er glad min mann tar det så bra som han gjør. Han kan til og med spøke om det, og erter meg med det fordi han vet jeg ikke liker det. Jeg må fortsatt få lov å føle som jeg gjør, for det klarer jeg ikke å kontrollere, annet enn å jobbe med følelsene mine, og derav dette innlegget! Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
Fru vims Skrevet 3. mars 2014 #32 Skrevet 3. mars 2014 Du får kjefte på svigermor, dette er hennes skyld at han er tynn i håret..... Anonymous poster hash: 34ff7...6ca Nei, det er svigerfars gener;) Anonymous poster hash: 0fc6a...da9 Feil, det er moren sine gener som avgjør! Anonymous poster hash: 34ff7...6ca Ikke alltid det stemmer. Og heldigvis for broren min sin del
Gjest Beatrix Potter Skrevet 3. mars 2014 #33 Skrevet 3. mars 2014 Bruk Castor Oil i håret på han!!! Castor Oil får igang blodsirkulasjonen og får liv i evt. døde hårsekker. Og det vokser tre ganger så fort og mye fyldigere! Pukka Castor oil, kjøpes på Sundkost!! Jeg var så uhelidg med å barbere litt for mye av gubbens hår (sånn klippemaskin, minste str.) og ja.. Så gnidde vi inn den "nakne" delen av bakhuet som jeg skinna med oljen, og 1 uke etterpå, hårvekst på 1 cm! Og NÅR mannen din vil gjøre noe med det, nevn denne oljen til han. Haha, du kødder nå? Sammenligner å barbere bort hår med å miste hår? Går ut ifra at dette er tøys og tull. Les igjen "Castor Oil får igang blodsirkulasjonen og får liv i evt. døde hårsekker." Kusina mi hadde Helvetesild (Utslett), rundt øyne, hele pannen, kinnene, øyebrynene. Hun mistet halve øyebrynene. Hun gikk rundt med halve øyebryn i nesten 2 år, og det vokste aldri ut igjen. Jeg anbefalte og kjøpte Castor Oil til henne. Hun brukte oljen hver dag på øyebrynene og de døde hårsekkene som ble ødelagt under dette utslettet, kom tilbake. Nå har hun helt vanlige øyebryn igjen.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #34 Skrevet 3. mars 2014 sambo er 26 og har måne.. Eller, han barberer bort alt håret, så han ville hatt måne om han ikke gjorde det. åååh, jeg syns det er så lekkert og kjempe macho med barbert hodet <3 Anonymous poster hash: 09b0a...866
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #35 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har ei venninne som har begynt å få grått hår. Hun er veldig pen med dette, men mannen hennes klager og forteller henne at hun burde gjøre "ditt og datt". Han sier at hun ser gammel ut og at han synes det er trist at hans vakre kone har grånende hår. Fremfor ham har hun forsonet seg med dette og ler bort at han snakker slik, men i virkeligheten blir hun dypt såret og får dårligere selvtillit av at han skal snakke om sine følelser rundt dette. Jeg synes det er så synd, for hun er en utrolig nydelig, naturlig dame med god selvtillit. At du skal snakke åpent om dine følelser rundt hans hårtap er like trist. Du ødelegger hans gode selvbilde bit for bit. Å miste håret er utrolig sårt for menn. Selvom han har forsonet seg med dette har du ingen grunn til å bryte ham ned. Tenk deg selv hvordan det hadde vært om han hadde Pirket på ditt utseende, bedt deg gå med klær som dekket dine mindre flatterende kroppsdeler et.c Anonymous poster hash: 71371...fe8
mamma_bergen Skrevet 3. mars 2014 #36 Skrevet 3. mars 2014 Hiv han på hue og ræva ut!..Herrefred for en problemstilling..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #37 Skrevet 3. mars 2014 "Wææ, dama har fått strekkmerker! Kjenner jeg blir lei meg, og skuffet på en rar måte. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Hun har alltid hatt så tynn og fin mage. Selv har hun forsonet seg med det, og bryr seg ikke så mye. Hun vil heller ikke gjøre noe med det:( Jeg elsker henne overalt på jord, men så aldri for meg å være med en med strekkmerker i en alder av 26! Jada, jeg vet det er barnslig av meg, det er jo bare hud! Men det går mer inn på meg enn hva jeh selv hadde trodd. Er jo ingenting å gjøre med det heller" Helt ærlig, hvis min mann hadde skrevet et sånt innlegg på et forum ville jeg blitt veldig såret. Og det vil jeg tro også du ville blitt. Anonymous poster hash: 45945...869
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #38 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har ei venninne som har begynt å få grått hår. Hun er veldig pen med dette, men mannen hennes klager og forteller henne at hun burde gjøre "ditt og datt". Han sier at hun ser gammel ut og at han synes det er trist at hans vakre kone har grånende hår. Fremfor ham har hun forsonet seg med dette og ler bort at han snakker slik, men i virkeligheten blir hun dypt såret og får dårligere selvtillit av at han skal snakke om sine følelser rundt dette. Jeg synes det er så synd, for hun er en utrolig nydelig, naturlig dame med god selvtillit. At du skal snakke åpent om dine følelser rundt hans hårtap er like trist. Du ødelegger hans gode selvbilde bit for bit. Å miste håret er utrolig sårt for menn. Selvom han har forsonet seg med dette har du ingen grunn til å bryte ham ned. Tenk deg selv hvordan det hadde vært om han hadde Pirket på ditt utseende, bedt deg gå med klær som dekket dine mindre flatterende kroppsdeler et.c Anonymous poster hash: 71371...fe8 Nå er ikke jeg og min mann din venninne og hennes mann. Ikke ber jeg han gjøre ditt ogdatt, ikke sier jeg at det er trist og ikke snakker jeg stygt til han. Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
Fru vims Skrevet 3. mars 2014 #39 Skrevet 3. mars 2014 Er vel ikke sååå farlig vel om han begynner å bli tynn i håret. Er jo kjempefint at han selv ikke ser det som et problem. Mange menn er sexy med skallet hode også.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #40 Skrevet 3. mars 2014 "Wææ, dama har fått strekkmerker! Kjenner jeg blir lei meg, og skuffet på en rar måte. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Hun har alltid hatt så tynn og fin mage. Selv har hun forsonet seg med det, og bryr seg ikke så mye. Hun vil heller ikke gjøre noe med det:( Jeg elsker henne overalt på jord, men så aldri for meg å være med en med strekkmerker i en alder av 26! Jada, jeg vet det er barnslig av meg, det er jo bare hud! Men det går mer inn på meg enn hva jeh selv hadde trodd. Er jo ingenting å gjøre med det heller" Helt ærlig, hvis min mann hadde skrevet et sånt innlegg på et forum ville jeg blitt veldig såret. Og det vil jeg tro også du ville blitt. Anonymous poster hash: 45945...869 Derfor er jeg sammen med ett mannfolk og ikke ett hysterisk kvinnfolk;) Gaad er det mulig. Dere får meg ihvertfall til å glemme hårtapet hans da, det skal dere ha:) Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #41 Skrevet 3. mars 2014 Det er helt naturlig at kvinner har sine preferanser, slik som menn har. Hvorfor skal enn få "kreve" enten at man er barbert der nede, at leggene og armhulene er hårfrie og at man ikke lar barten og skjegget gro, og så skal man ikke få kreve at mannen barberer hodet dersom han får måne? Jøss.. Snakk om likestilling i heimen. Anonymous poster hash: 1fe8e...fa4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #42 Skrevet 3. mars 2014 Kjenner jeg blir lei meg, og skuffet på en rar måte. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Han har alltid hatt så tykt og fint hår. Selv har han forsonet seg med det, og bryr seg ikke så mye. Han vil heller ikke gjøre noe med det:( Jeg elsker han overalt på jord, men så aldri for meg å være med en med måne i en alder av 26! Jada, jeg vet det er barnslig av meg, det er jo bare hår! Men det går mer inn på meg enn hva jeh selv hadde trodd. Er jo ingenting å gjøre med det heller. Flere som har unge menn med lite hår?Anonymous poster hash: 0fc6a...da9 Mannen min mistet hår ved hårfestet tidlig i tjueårene, så han tok alt og hadde det da jeg traff han! Heldig for han, så kler han snaukort veldig godt, jeg liker det, sexy ;-) men det plager faktisk mannen min, han skulle gjerne hatt full manke :-( Anonymous poster hash: 6a472...1bf
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #43 Skrevet 3. mars 2014 Skjønner ikke alle disse "tenk om mannen din skulle mislike strekkmerkene dine".., Hallo! Selv om ikke alle sier noe, er jeg ganske sikker på at de fleste menn synes det er litt trist at de før så yppige puppene nå henger halvveis til navelen, og den før så veldreide kroppen har blitt dvask og deigete. Selvsagt gjør de det! Og det er vel ikke noe bedre eller verre enn å synes det er trist at mannen mister håret?! Tenk om det var DAMENE som mista håret dere! Tror mange menn hadde grått sine modige tårer da! Anonymous poster hash: 8e194...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå