Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Kjenner jeg blir lei meg, og skuffet på en rar måte. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Han har alltid hatt så tykt og fint hår. Selv har han forsonet seg med det, og bryr seg ikke så mye. Han vil heller ikke gjøre noe med det:( Jeg elsker han overalt på jord, men så aldri for meg å være med en med måne i en alder av 26! Jada, jeg vet det er barnslig av meg, det er jo bare hår! Men det går mer inn på meg enn hva jeh selv hadde trodd. Er jo ingenting å gjøre med det heller. Flere som har unge menn med lite hår? Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Samboeren er tjue, og snart blir det månelyst her også ;-) Er ikke så mye å gjøre med det da, fin er han uansett. Anonymous poster hash: 3b1f7...171
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Fælt å si det, men det hadde plaget meg også. Anonymous poster hash: fb15f...271
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Jeg tror jeg hadde krevd barbering Men det er fordi jeg vil at mannen skal være pen, jeg vil jo tenne.. En kompis hadde måne som 26 åring. Den kransen har alltid gjort han gammel. I en alder av 40 forsvant den ved ett klippeuhell, og nå er han kjempebarsk! Rart at hår har så mye å si Anonymous poster hash: 1864a...0f7
MammantilNurket Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Jeg håper at dete tuller nå ... Kjæresten min er litt tynn på toppen Det gjør meg ingenting. Han er verdens beste! Dessuten er han sååå mye høyere enn meg (25 cm.) at jeg aldri ser ham i "fugleperspektiv" - plager meg ikke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Jeg håper at dete tuller nå ... Kjæresten min er litt tynn på toppen Det gjør meg ingenting. Han er verdens beste! Dessuten er han sååå mye høyere enn meg (25 cm.) at jeg aldri ser ham i "fugleperspektiv" - plager meg ikke i det hele tatt. Hvorfor skal man tulle? Forskjellige mennesker har forskjellige preferanser. At DU ikke ser på det som et problem betyr ikke at det er en fasit for oss andre. Anonymous poster hash: fb15f...271
Flutterby Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Bruce Willis er jo HOT uten hår Mannen min begynte å gråne når han var 19. Nå er han 28 og en skikkelig "sølvrev",hehe.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Virkelig? Dersom mangel på hår på toppen er alt som skal til for at man ikke tenner på mannen så er det nok problemer i forholdet som stikker langt dypere enn dette! Skjul disse følelsene så godt du klarer er min anbefaling.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Det handler ikke om å tenne på han. Det gjør jeg uansett, da personlighet er det som gjør han til den han er. Jeg vet ikke jeg, vanskelig å forklare, men det bare plager meg skikkelig. Å barbere erdet jeg som nekter. Syns ikke det er fint i det hele tatt. Prøver å oppfordre til bruk av lue og caps, men det glemmer han bare å bruke. Ja det er teit, men det plager fortsatt. Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Jeg håper at dete tuller nå ... Kjæresten min er litt tynn på toppen Det gjør meg ingenting. Han er verdens beste! Dessuten er han sååå mye høyere enn meg (25 cm.) at jeg aldri ser ham i "fugleperspektiv" - plager meg ikke i det hele tatt. Det er lenge siden min var litt tynn for å si det sånn:/ Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
MammantilNurket Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Jeg håper at dete tuller nå ... Kjæresten min er litt tynn på toppen Det gjør meg ingenting. Han er verdens beste! Dessuten er han sååå mye høyere enn meg (25 cm.) at jeg aldri ser ham i "fugleperspektiv" - plager meg ikke i det hele tatt. Hvorfor skal man tulle? Forskjellige mennesker har forskjellige preferanser. At DU ikke ser på det som et problem betyr ikke at det er en fasit for oss andre. Anonymous poster hash: fb15f...271 Det er jo ikke mannens feil at han blir tynn i håret. Menn kan like lite for det som kvinner kan noe for at de får strekkmerker og hengepupper etter graviditet og amming. Det er sånt som kan skje ... og takke meg til litt måne eller barbert hode fremfor en tupé som ser ut som en død pungrotte eller "hårplugger" - AU!!!Jeg er helt med på tanken om at tenningen må være på plass i et forhold for at det skal fungere, men for meg blir det en anelse overfladisk å dømme en mann for at han er tynn i håret
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Jeg lurer på hvor den ekte kjærligheten blir av jeg, når folk setter hår foran en persons egenskaper og kjærlighet. Og så lurer jeg på om dere ville syntes det var like greit om mannen deres plutselig dumpa dere eller slutta å elske dere pga antall strekkmerker og litt hengehud. Ærlig talt, faen ikke rart det er mange skilsmisser om det er slike verdier folk vandrer rundt med! Anonymous poster hash: 50c84...726
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Jeg håper at dete tuller nå ... Kjæresten min er litt tynn på toppen Det gjør meg ingenting. Han er verdens beste! Dessuten er han sååå mye høyere enn meg (25 cm.) at jeg aldri ser ham i "fugleperspektiv" - plager meg ikke i det hele tatt. Hvorfor skal man tulle? Forskjellige mennesker har forskjellige preferanser. At DU ikke ser på det som et problem betyr ikke at det er en fasit for oss andre. Anonymous poster hash: fb15f...271 Det er jo ikke mannens feil at han blir tynn i håret. Menn kan like lite for det som kvinner kan noe for at de får strekkmerker og hengepupper etter graviditet og amming. Det er sånt som kan skje ... og takke meg til litt måne eller barbert hode fremfor en tupé som ser ut som en død pungrotte eller "hårplugger" - AU!!!Jeg er helt med på tanken om at tenningen må være på plass i et forhold for at det skal fungere, men for meg blir det en anelse overfladisk å dømme en mann for at han er tynn i håret Men hem har sagt at det handler om tenning? Det er jo ingen som dømmer noen her pga lite hår, men på lik linje som gutta sikkert ikke syns strekkmerker og hengepupper er like fint som spretten og perfekt hud, syns ikke vi måne er like fint. Og litt måne og skikkelig måne er jo ikke det samme, spesielt ikke om man er lys i huden og har meget mørkt hår! Det at det plager oss er vel ikke verre enn at strekkmerker og hengepupper (som forsåvidt ikke syns) plager oss. Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 Jeg lurer på hvor den ekte kjærligheten blir av jeg, når folk setter hår foran en persons egenskaper og kjærlighet. Og så lurer jeg på om dere ville syntes det var like greit om mannen deres plutselig dumpa dere eller slutta å elske dere pga antall strekkmerker og litt hengehud. Ærlig talt, faen ikke rart det er mange skilsmisser om det er slike verdier folk vandrer rundt med! Anonymous poster hash: 50c84...726 Hvem har satt hår foran personlighet og kjærlighet her inne? Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #16 Skrevet 3. mars 2014 "Jeg er såååååå skuffa over at dama mi fikk 15 strekkmerker på magen etter fødselen, nesten så jeg blir lei meg, det går såååå inn på meg." Forestill deg at mannen din sa dette. Hva sier det om ham? Anonymous poster hash: 50c84...726
Gjest Beatrix Potter Skrevet 3. mars 2014 #17 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Bruk Castor Oil i håret på han!!! Castor Oil får igang blodsirkulasjonen og får liv i evt. døde hårsekker. Og det vokser tre ganger så fort og mye fyldigere! Pukka Castor oil, kjøpes på Sundkost!! Jeg var så uhelidg med å barbere litt for mye av gubbens hår (sånn klippemaskin, minste str.) og ja.. Så gnidde vi inn den "nakne" delen av bakhuet som jeg skinna med oljen, og 1 uke etterpå, hårvekst på 1 cm!Og NÅR mannen din vil gjøre noe med det, nevn denne oljen til han. Endret 3. mars 2014 av Zarandy
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #18 Skrevet 3. mars 2014 Du får kjefte på svigermor, dette er hennes skyld at han er tynn i håret..... Anonymous poster hash: 34ff7...6ca
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #19 Skrevet 3. mars 2014 "Jeg er såååååå skuffa over at dama mi fikk 15 strekkmerker på magen etter fødselen, nesten så jeg blir lei meg, det går såååå inn på meg." Forestill deg at mannen din sa dette. Hva sier det om ham? Anonymous poster hash: 50c84...726 Vet du hva? Vi kommunisere godt, og snakker faktisk om at kroppene våre forandrer seg med tiden. Så min mann kunne aldri sagt det slik du fremstiller en slik samtale, og jeg er fullstendig åpen om mine følelser for hans hår. Det plager han ikke. Jeg vet ikke hva det sier om oss som kan prate om slike ting. At vi har en god kommunikasjon kanskje? Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #20 Skrevet 3. mars 2014 Du får kjefte på svigermor, dette er hennes skyld at han er tynn i håret..... Anonymous poster hash: 34ff7...6ca Nei, det er svigerfars gener;) Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #21 Skrevet 3. mars 2014 Skalla menn er sexy! Min samboer begynner å bli tynn i håret, og det gjør ingen verdens ting. Han plages nok mer med det enn meg. Anonymous poster hash: 5944f...24c
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. mars 2014 #22 Skrevet 3. mars 2014 "Jeg er såååååå skuffa over at dama mi fikk 15 strekkmerker på magen etter fødselen, nesten så jeg blir lei meg, det går såååå inn på meg." Forestill deg at mannen din sa dette. Hva sier det om ham? Anonymous poster hash: 50c84...726 Vet du hva? Vi kommunisere godt, og snakker faktisk om at kroppene våre forandrer seg med tiden. Så min mann kunne aldri sagt det slik du fremstiller en slik samtale, og jeg er fullstendig åpen om mine følelser for hans hår. Det plager han ikke. Jeg vet ikke hva det sier om oss som kan prate om slike ting. At vi har en god kommunikasjon kanskje? Anonymous poster hash: 0fc6a...da9 Slik som du fremstiller "problemet" i hovedinnlegget så virker det faktisk som om det er nettopp slik du ville ytret din mening om hans hårtap. Om du hadde hatt god kommunikasjon så hadde nok du evnet å se at din sorg rundt HANS hårtap er uvesentlig og burde ties om på lik linje som at en mann skal ikke nevne at han syns det er fælt at damen har fått et verdenskart på magen etter en graviditet. Det handler om å respekt.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #23 Skrevet 3. mars 2014 Min mann hadde fyldig og flott hår da vi møttes, han var 19 og jeg var 22 (12 år siden i år faktisk). Han ble etterhvert tynnere i håret og han fikk antydning til måne, gjorde meg ingenting. Det var jo PERSONLIGHETEN hans jeg forelsket meg i (jaja, jeg syns jo han var/er veldig kjekk og ). Han trives best med å ha håret kort pga månen, jeg hjelper han ofte med hårklippen (klippemaskin, genialt!). Mener å ha lest et sted at det er produksjon av for mye testosteron som gjør at menn mister hår? Anonymous poster hash: fe34f...3d6 Anonymous poster hash: fe34f...3d6
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #24 Skrevet 3. mars 2014 Du får kjefte på svigermor, dette er hennes skyld at han er tynn i håret..... Anonymous poster hash: 34ff7...6ca Nei, det er svigerfars gener;) Anonymous poster hash: 0fc6a...da9 Feil, det er moren sine gener som avgjør! Anonymous poster hash: 34ff7...6ca
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #25 Skrevet 3. mars 2014 "Jeg er såååååå skuffa over at dama mi fikk 15 strekkmerker på magen etter fødselen, nesten så jeg blir lei meg, det går såååå inn på meg." Forestill deg at mannen din sa dette. Hva sier det om ham? Anonymous poster hash: 50c84...726 Vet du hva? Vi kommunisere godt, og snakker faktisk om at kroppene våre forandrer seg med tiden. Så min mann kunne aldri sagt det slik du fremstiller en slik samtale, og jeg er fullstendig åpen om mine følelser for hans hår. Det plager han ikke. Jeg vet ikke hva det sier om oss som kan prate om slike ting. At vi har en god kommunikasjon kanskje? Anonymous poster hash: 0fc6a...da9 Slik som du fremstiller "problemet" i hovedinnlegget så virker det faktisk som om det er nettopp slik du ville ytret din mening om hans hårtap. Om du hadde hatt god kommunikasjon så hadde nok du evnet å se at din sorg rundt HANS hårtap er uvesentlig og burde ties om på lik linje som at en mann skal ikke nevne at han syns det er fælt at damen har fått et verdenskart på magen etter en graviditet. Det handler om å respekt. God kommunikasjon og respekt ervvirkelig ikke å tie ihjel tanker og følelser. Kanskje det fungerer for dere, men heldigvis trives ikke vi med det. Anonymous poster hash: 0fc6a...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå