Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Har alltid brukt 80A. Er vel av de jentene som aldri har brydd meg om BH, da jeg ikke har særlig mye pupper Trenger ikke BH for støtte, for her blir det aldri hengepupper Men fikk sjokk da jeg sjekket hos change. 70 DD ?? Så da jeg dro for å kjøpe noen nye BHer var jeg litt tilbakeholden da dette virket helt galt! Kjøpte 75B. Cupen passer vel perfekt.. puppene ble faktisk om mulig enda mindre Omkretsen derimot - jeg er slank, men fettet under armene blir jo veldig skviset! Skal det være slik? Ser jo ikke pent ut! (Hos change satte jeg inn disse målene: 76, 89, 99) Anonymous poster hash: e5389...99f
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Prøvde du i det hele tatt 70dd? Anonymous poster hash: ebbf7...3b8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Kan du ha tastet feil? Jeg er 68 rundt og har bh i 65 og 70 i omkrets hos change, 65 er litt for trang før jeg får gått den inn. Når man bruker dd og ikke b som du kjøpte så er bh forskjellige med tanke på bredden på skulderstroppene osv Anonymous poster hash: ebbf7...3b8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Poenget er at bh-en strekker seg ganske mye. Den skal sitte litt stramt på ytterste hakket. Da passer den lenge. Ang. cup er det jo umulig å vite, men har du brukt 80A før er ikke 70d eller DD utenkelig. Anonymous poster hash: 1b5a5...b2c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Jeg ville ha prøvd i 70 DD. Det er nok riktig størrelse. Jeg har også vært hos change, og fikk korrigert min bhstørrelse. Og jeg gikk fra 75c, til 70e. Jeg har endelig fått den støtten og det løftet som jeg alltid har villet ha. Anbefaler deg å dra og prøve i rett størrelse, så skal du se hvordan brystene endrer seg til det positive :-) Anonymous poster hash: fc0d3...d70
ærlig talt Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har også målt meg hos Change, hvor målene tilsvarer 70 H. Denne størrelsen passer godt i cup´en, men (som du sier) de skviser fettet mer enn det bør Jeg bruker 75 G, og synes det passer meg bedre. Change sine BH´er er også forskjellige i størrelser, avhenger av merket. Du får prøve deg fram litt, med god veiledning fra butikkansatte
Pixy Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Da burde du gå i en undertøysbutikk og kjøpe deg en bh i 70DD. Undertøy i kjedebutikkene er ikke til å stole på. Jeg bruker 65G nå. Og har alltid brukt feil str. Så change har nok rett. Og jeg kan anbefale å handle derfra
Sokkedyret Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Jeg anbefaler også å handle på change! Størrelsene de har på andre butikker er jo helt ubrukelige. Jeg har også målt meg og bruker Str 65 DD. Synes den var litt trang og rar i størrelsen i begynnelsen men så ble jeg vant til det og vil aldri bruke noe annet. Handler kun bher på change.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Jeg fikk og 70D og str 40 (!) i truse??? Jeg er 169 høy og veier 59 kilo, bruker str 36 i klær, 34 i topper. Hvis jeg kjøper str 40 i truse så faller den rett og slett ned. Tror de kalkulatorne er skikkelig misvisende. En D cup er ikke noe du kan samle sammen i en damehånd. Bruker 75A eller 75B, alt avhengig av hva jeg skal. Anonymous poster hash: b6265...e87
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Jeg fikk også en størrelse jeg ikke hadde forventet! Altså snakk om forskjell! Må ta meg en tur å få prøvd bh-er så snart denne ammeperioden er over.... Anonymous poster hash: a63bc...b5e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Jeg fikk også 40 i truse (38 om jeg målte stramt som det sto, men la til et par cm for synes ikke truser skal være stramme). Jeg har mye mer på kroppen enn den som veier 59 kilo. Er riktignok litt høyere enn deg, men dog... Anonymous poster hash: a63bc...b5e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Skjekker dere dette på nett? På change sine sider? Måler med el uten bh på? Anonymous poster hash: dd09f...8cb
Mamma_til_2 Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 change har best bh og str du får der er passe til deg, jeg fikk ett helt nytt liv etter at jeg var der og fikk mål.
Mamma_til_2 Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Skjekker dere dette på nett? På change sine sider? Måler med el uten bh på? Anonymous poster hash: dd09f...8cb i butikk husker ikke om bh var av eller på.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 Jeg bruker 70H på change. Kjøper alle mine bh`r der. Men bruker mindre str. i de fleste andre butikker. Anonymous poster hash: 14130...84c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #16 Skrevet 3. mars 2014 Str på change er ikke like som hos andre. Når det er sagt . Har eg kjøpt bh hos change ett par ganger (2 forskjellige butikker) og fått hjelp. Kjøpte 4-5 bh bikini. Jeg kommenterte om de ikke var for små, fikk beskjed om at de skulle være sånn. Jaja tenkte det var jo de som hadde peiling, men etter jeg begynte å bruke dem tøyt puppene ut på sidene og fikk dobbelt pupper. Totalt ubrukelige (dette var ôgså før vask). Så kjøper aldri der mer. Triumph treffer bra, når jeg får hjelp :-) Anonymous poster hash: ace44...7cf
geitemarken Skrevet 3. mars 2014 #17 Skrevet 3. mars 2014 Jeg fikk en ny kropp etter å ha handlet undertøy på change. Nå sitter klærne bra Jeg synes ikke at change sine str er off i forhold til andre merker. Har nettopp vært og prøvd bher fra andre butikker og jeg må likevel ha samme str. Hadde håpet at jeg kunne handle på Kappahl eller cubus fordi de er mye rimeligere, men de var desverre ikke store nok eller de var for vide. Før trodde jeg at jeg var 80 b, men det viser seg at jeg er 75 g.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #18 Skrevet 3. mars 2014 Jeg ammer, og er gått opp til 75K. Helt håpløst. Finner ingen bher som gir den støtten ryggen og nakken trenger. Og nesten ingen butikker fører 75K. Gleder meg til minsten er ferdig med pupp...! Anonymous poster hash: fadd5...b30
<3 2G <3 Skrevet 3. mars 2014 #19 Skrevet 3. mars 2014 Change sine passer ikke meg.... Prøvde omtrent alt de hadde men fant ingen som passet. Så de er ikke for alle. Jeg prøver meg selv frem til hva jeg liker på og hva som passer. Puppene har krympet mye etter minste sluttet å amme. Må ut å handle bh i dag, gruer meg allerede.... Jeg liker at de sitter godt over ryggen, flesk får være flesk
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #20 Skrevet 3. mars 2014 Størrelsene på Change-BHer er mindre enn i andre butikker, det informerer de selv om. Bruker man vanligvis A-cup, vil D-cup være riktig hos Change. Altså legge på tre størrelser. Anonymous poster hash: 3ec66...153
Musemora Skrevet 3. mars 2014 #21 Skrevet 3. mars 2014 Anbefaler victorias secret hvis du er ute og reiser. Maken til god service og gode bh'er fins ikke. Change passer ikke meg så godt.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #22 Skrevet 3. mars 2014 Jeg handler på changes og next to nothing. Synes strl er ganske like Anonymous poster hash: ebbf7...3b8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #23 Skrevet 3. mars 2014 Størrelsene på Change-BHer er mindre enn i andre butikker, det informerer de selv om. Bruker man vanligvis A-cup, vil D-cup være riktig hos Change. Altså legge på tre størrelser. Anonymous poster hash: 3ec66...153 For noe tull Anonymous poster hash: ebbf7...3b8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #24 Skrevet 3. mars 2014 Jeg fikk og 70D og str 40 (!) i truse??? Jeg er 169 høy og veier 59 kilo, bruker str 36 i klær, 34 i topper. Hvis jeg kjøper str 40 i truse så faller den rett og slett ned. Tror de kalkulatorne er skikkelig misvisende. En D cup er ikke noe du kan samle sammen i en damehånd. Bruker 75A eller 75B, alt avhengig av hva jeg skal. Anonymous poster hash: b6265...e87 Så rart. Jeg går ofte ned en strl i change sine truser. Bruker 36 hos change, 174høy og 64kg Anonymous poster hash: ebbf7...3b8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #25 Skrevet 3. mars 2014 Husk at en ny BH skal brukes på ytterste hakket. Etterhvert som strikken blir litt dårligere tar du den et hakk inn. Jeg kjøpte alltid 75B på H&M. På Change fikk jeg 60D og nå som jeg er gravid har jeg gått opp i 65E . Passer mye bedre Anonymous poster hash: 2fd79...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå