Gå til innhold

Hva synes dere om navnet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

synes det virker forkortet.. synes Malin er finere.. tenker på et land, eller noe..er det en plass som heter Mali? hehe eller kanskje det er Bali jeg tenker :P

men absolutt ikke det styggeste navnet jeg har hørt...

Anonymous poster hash: edacb...c73

Grunnen til at jeg spør er at vi egentlig hadde bestemt oss for at jenta skal hete det. Men når vi har presentert navnet så har vi fått en del kommentarer som gjør at vi vurderer det. Derfor er det så greit å lufte det på et forum for å se om familiens meninger stemmer overens med samfunnet....

Anonymous poster hash: e7a0c...27d

Ganske fint navn. Men tenker som svaret ovenfor, at det virker litt forkortet. Enig i at Malin er finere. Men det er min smak. Bruk navnet hvis dere har falt for det. Vi andre blir vant til det etter hvert. Og ja, jeg har vært på et sted som heter Mali, helt tilfeldig stoppet vi i en bitteliten landsby i Hellas, og den het Mali.

He he- jo, Mali er et land i Afrika, tidvis i media pga indre konflikter. Men det er jo også et navn, som jeg tror kanskje er på oppsving? Eneste jeg har "mot" det er at jeg nok hadde trodd at barnet sa Mari, men ikke kunne si R, hvis jeg hadde spurt om hva navnet var;-) men samtidig så tenker jeg at etterhvert som Mali blir mer og mer vanlig, så blir man mer obs på det. Hvis dere liker det, så velg det!! Familien venner seg til det, og når de blir kjent med lille Mali, så synes de at det er det vakreste og eneste navnet hun kunne hatt!! Jeg valgte bort et navn pga min mammas "tullete" assosiasjon, og det har jeg angret litt på. :-))

Synes det er stilig, go for it! Litt overrasket over at folk ikke kjenner til landet Mali. Men så er jeg over gjennomsnittet reiseglad og opptatt av Geografi. Synes likevel Mali er såpass godt kjent som navn at det ikke gjør noe.

Anonymous poster hash: 20a8c...149

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...