lilyblue Skrevet 3. mars 2014 #51 Skrevet 3. mars 2014 - caps/lue og hettegenser - ustelt/dårlig hygiene - boxershortser med tegneseriefigurer - gjerrighet - snus - menn som er "harry" - T-shirts med "morsomme" tekster - rasistiske/kvinnefiendtlige - Kjøper VG og Coca Cola på Narvesen Funker det bedre om han kjøper VG og Cola på Rema? Like ille uansett hvor det kjøpes Like BRA mener du vel Cola er jo helt fantastisk godt Tilfredstiller nok ikke cavastandarden der i gården
lilyblue Skrevet 3. mars 2014 #52 Skrevet 3. mars 2014 Er solarium virkelig en dealbreaker? for dere vet hva en dealbreaker er? slår dere virkelig opp med mannen om han tar sol? Anonymous poster hash: b090d...81e For meg er det et symptom på en type menneske jeg ikke tåler, så ja. Regelmessig solarium er en dealbreaker. Anonymous poster hash: 7df31...3e6 Men hvis han tar sol for å forebygge eventuelle hudreaksjoner og gjøre seg bedre rustet til en sydentur da er det ok? Anonymous poster hash: b090d...81e Nei. Det er en myte at man kan gjøre det, og mennesker som soler seg i det hele tatt er noe jeg ikke liker. Mindre intelligent å ikke smøre seg tilstrekkelig. Anonymous poster hash: 7df31...3e6 Helt feil er det vel ikke. Har man veldig sart hud kan det være lurt med noen runder i solarium før avreise. Du bygger deg opp et litt bedre grunnlag på den måten.
klg,2 boys now:) Skrevet 3. mars 2014 #53 Skrevet 3. mars 2014 Utro menn Horekunder Strippeklubbkunder Smykker(giftering går fint) Gjerrige Sure Illeluktende Skittene Femi For tynn Rødt hår Oransje Og sikkert mye mere🙈
MammantilNurket Skrevet 3. mars 2014 #54 Skrevet 3. mars 2014 - caps/lue og hettegenser - ustelt/dårlig hygiene - boxershortser med tegneseriefigurer - gjerrighet - snus - menn som er "harry" - T-shirts med "morsomme" tekster - rasistiske/kvinnefiendtlige - Kjøper VG og Coca Cola på Narvesen Funker det bedre om han kjøper VG og Cola på Rema? Like ille uansett hvor det kjøpes Like BRA mener du vel Cola er jo helt fantastisk godt Tilfredstiller nok ikke cavastandarden der i gården Vi kjører stil på landet med rekkehus, "OBOS-champagne" og Ruter#
Øyne som ser!! Skrevet 3. mars 2014 #55 Skrevet 3. mars 2014 Altfor maskuline mamnfolk, altfor mye muskler, homofobe,
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #56 Skrevet 3. mars 2014 Menn som er selvutnevnte playere, og som høvler over ei ny dame hver helg. Menn som driver med narkotika, kjøper sex eller andre lyssky aktiviteter. Uærlige menn. Menn som går i solarium *Gag* Menn som ikke klipper tå og fingernegler regelmessig. Menn som bryr seg voldsomt om hvordan andre ser ut. Egentlig bør jeg bytte ut "menn", med "gutter". Grøss. Anonymous poster hash: 7df31...3e6 Enig! Anonymous poster hash: 22518...4e0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #57 Skrevet 3. mars 2014 Ansvarsløse, palystation duder, utbrukt tannbørste, dårlig kroppslukt, ikke handy, lange negler, stygge tenner, mamma dalter, uøkonomiske Anonymous poster hash: 6e3bb...0f2
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #58 Skrevet 3. mars 2014 Overvektig. Stygge tenner. Fett hår. Klengete. Tar seg ikke av egne barn. Rasistisk. Uopplyst. Stemmer FrP eller KrF. Snakker Bergens dialekt. Kjøpt horer. Jobber som renholder, søppelmann eller trailersjåfør. Anonymous poster hash: 9a894...f95
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #59 Skrevet 3. mars 2014 At han er så mammadalt at uansett hva hans mor gjør som er galt, enten det er mot kona hans eller andre. Så finner han på all verdens unnskyldninger og beskytter moren. Anonymous poster hash: d5786...d15
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #60 Skrevet 3. mars 2014 Om mannen lar seg forfalle fullstendig, type legger på seg 50 kilo uten å gidde å ta tak i problemet, da vil jeg si det er en dealbreaker. Mangel på sexliv over tid, uten vilje til å løse problemene, er en annen dealbreaker. Økonomisk rot står heller ikke høyt på listen, det samme med overdrevent alkoholinntak. Her i gården går det mot et ultimatum. Enten legger mannen flaskene sine på hylla, ellers tar jeg med meg gravidmagen og går.. Ting som gjør at jeg styrer unna beilere: mangel på personlig hygiene, helt grusom klesstil (utvaska, hullete ræl), kun ETT par sko som brukes sommer og vinter, fake tan og bling, stygge tenner, skikkelig sjeløyd, feit, for tynn.. You name it. Finner jeg ikke mannen tiltrekkende, er det ikke håp. Har ikke noe i mot en langhåra metaldude med smykker og ringer i ørene, men en sossegutt fra Oslo vest sier jeg glatt nei takk til Anonymous poster hash: 11909...b22
38_Bergen Skrevet 3. mars 2014 #61 Skrevet 3. mars 2014 Gjerrige menn som lar dama slite med økonomien mens han selv salter penger. Og så har vi bolere, menn med smykker og øreringer, jålete hårsveis, moteslaver, kommer ikke på banen med husarbeid, kukost, lys stemme, feminine trekk, lange negler, mannssjåvinister, egoistisk, hissig, uten empati osv osv. Brekker meg av tanken! Anonymous poster hash: 7fa58...89b hehe, kuskost ja,...da kjønner jeg at du brekker deg ved tanken ... renslighet og god lukt er bra!:-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #62 Skrevet 3. mars 2014 Dårlig hygiene Ikke ta seg av barna, enten det er felles eller sine egne barn Gnien (ikke bruke penger, ikke spandere etc) Anonymous poster hash: b279b...ba4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #63 Skrevet 3. mars 2014 En som ikke gjør husarbeid, mannssjåvinist, som ikke gidder involvere seg i hverdagen med barn og diverse som følger med.. Sjalusi, lager seg egne regler å leve etter, Been there, done that:-( Aldri mer! Anonymous poster hash: a9bea...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå