Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hva synes dere? Anonymous poster hash: e62b5...417
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Å beklage seg over bidrag han må betale til barn fra tidligere forhold. Anonymous poster hash: e62b5...417
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Sånn rent bortsett fra de absolutte dealbreakerne (utroskap, tyveri, vold osv) synes jeg det er en turn off med røyking og (sorry) oslodialekt...(min ex hadde begge...) Anonymous poster hash: acb1a...830
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Jeg tåler det meste av fysiske "skavanker", slike ting hindrer ikke meg, men om de ikke har en fin personlighet, er skikkelig selvopptatt, uten empati, ser ned på andre, baksnakker osv. Da blir det skikkelig turn off for meg. Anonymous poster hash: 5f6e1...455
Elsker livet Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Tøffelhelt og mangel på selvdisiplin (f.eks dårlig til å passe klokka, økonomien osv.).
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Jeg får fullstending turnoff av menn med tights og sykkebukser. Anonymous poster hash: f0beb...a38
Elsker livet Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Jeg får fullstending turnoff av menn med tights og sykkebukser. Anonymous poster hash: f0beb...a38 Der sa du noe. Jeg vemmes av menn (og damer) i kondomdrakt på rulleski. Det er noe veldig usexy over det hele med de teite bevegelsene og de lange stavene som går ut til alle kanter.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Ustelte tånegler. Anonymous poster hash: 31698...6ca
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Gjerrige menn som lar dama slite med økonomien mens han selv salter penger. Og så har vi bolere, menn med smykker og øreringer, jålete hårsveis, moteslaver, kommer ikke på banen med husarbeid, kukost, lys stemme, feminine trekk, lange negler, mannssjåvinister, egoistisk, hissig, uten empati osv osv. Brekker meg av tanken! Anonymous poster hash: 7fa58...89b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Gjerrige menn som lar dama slite med økonomien mens han selv salter penger. Og så har vi bolere, menn med smykker og øreringer, jålete hårsveis, moteslaver, kommer ikke på banen med husarbeid, kukost, lys stemme, feminine trekk, lange negler, mannssjåvinister, egoistisk, hissig, uten empati osv osv. Brekker meg av tanken! Anonymous poster hash: 7fa58...89b Menn med smykke? Hva er så galt med det da? Anonymous poster hash: 5f6e1...455
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Vil tilføye gjerrighet og dårlig hygiene. Anonymous poster hash: 0ef19...9b9
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Jeg kunne sikkert ramsa opp flere, men største turn-off er en mann som ikke tar seg av/bryr seg om ungene sine.
Flutterby Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Menn som ikke er menn, men store gutter (tar ikke ansvar, klarer ikke passe klokken eller penger, selvopptatte, bryr seg mer om å leke med leketøy som fjernstyrte biler osv enn å være med familien, skal se fotball hele helgen og sutrer om laget taper osv) Styrer i tillegg klar menn som er homofober og mannsjåvinister. Dette er IKKE menn, i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 Gjerrige menn som lar dama slite med økonomien mens han selv salter penger. Og så har vi bolere, menn med smykker og øreringer, jålete hårsveis, moteslaver, kommer ikke på banen med husarbeid, kukost, lys stemme, feminine trekk, lange negler, mannssjåvinister, egoistisk, hissig, uten empati osv osv. Brekker meg av tanken! Anonymous poster hash: 7fa58...89b Menn med smykke? Hva er så galt med det da? Anonymous poster hash: 5f6e1...455 Ok, så mannen din bruker smykke. Anonymous poster hash: 7fa58...89b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #16 Skrevet 3. mars 2014 En dårlig far og sjåvinistiske trekk er turn off så det holder. Digre muskler er turn off, det samme er liten tiss. Anonymous poster hash: 36131...81e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #17 Skrevet 3. mars 2014 Menn som er veldig sjalu uten grunn. Menn som ikke egentlig er intressert i deg,men så fort du bli sammen med en annen så gjør han alt han kan for å ødelegge forholdet. Menn som har veldig dårlig selvtillit å trenger hele tiden bekreftelse fra deg, har dessverre ikke funket i lengden her. Anonymous poster hash: 74685...e91
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #18 Skrevet 3. mars 2014 Dårlig kroppslukt. Svettelukt og dårlig ånde Anonymous poster hash: f6296...d82
DramaMama Skrevet 3. mars 2014 #19 Skrevet 3. mars 2014 Røyking, mas, manglende personlig hygiene, mors lille gutt og fortapt i dataspillverden er dealbreakere for min del.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #20 Skrevet 3. mars 2014 Stygge tenner,svettelukt og som er ego på penger. Anonymous poster hash: 4daaf...7ef
Leselyset Skrevet 3. mars 2014 #21 Skrevet 3. mars 2014 Menn som ikke evner å ta seg av barna de satte til livs, det er det absolutte.
sug lut Skrevet 3. mars 2014 #22 Skrevet 3. mars 2014 Menn som ikke evner å ta seg av barna de satte til livs, det er det absolutte. Men kannibalisme er greit?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #24 Skrevet 3. mars 2014 Om du tenker på utseende, er det første som slår meg: -svært overvektig -rødt hår -sånne kjettingsmykker -langt hår -spinkel og null muskler -under 1,70 m -feminin og/eller sossete klesstil Anonymous poster hash: eb3cf...c44
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #25 Skrevet 3. mars 2014 Gjerrige menn som lar dama slite med økonomien mens han selv salter penger. Og så har vi bolere, menn med smykker og øreringer, jålete hårsveis, moteslaver, kommer ikke på banen med husarbeid, kukost, lys stemme, feminine trekk, lange negler, mannssjåvinister, egoistisk, hissig, uten empati osv osv. Brekker meg av tanken! Anonymous poster hash: 7fa58...89b Menn med smykke? Hva er så galt med det da? Anonymous poster hash: 5f6e1...455 Ok, så mannen din bruker smykke. Anonymous poster hash: 7fa58...89b Ja, min mann har leddgikt og kan derfor ikke bruke gifteringen på fingeren. Han har ringen i et gullkjede rundt halsen. Jeg synes det kler han. Har sett flere men som har små kors. Jeg liker det. Selv om noen ikke liker det, kan jeg ikke fatte at det skal være turn off i alle fall. Anonymous poster hash: 5f6e1...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå