Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tok siste dose synarela i går kl 15 og eggløsningssprøyten kl 21. Nå våknet jeg med skikkelig eggløsningssmerter i dag kl 07. Er dette normalt? Vanligvis ville jeg fått eggløsning innen noen timer med tanke på de smertene jeg har nå. Med andre ord, jeg er redd for å få eggløsning før jeg ankommer klinikken i morgen kl 09.00.

Går dette ann?

Fortsetter under...

Jeg er ikke sikker på om dette er normal eller ikke, jeg husker ikke om jeg hadde det. Men det er

jo ikke så rart om du har vondt, du har jo flere modne follikler som tar plass der nede, så det presser nok

på både her og der. Hvis du er veldig bekymret kan du jo ringe klinikken for å høre om du bør sjekke det?

Lykke til :)

Jeg er ikke sikker på om dette er normal eller ikke, jeg husker ikke om jeg hadde det. Men det er

jo ikke så rart om du har vondt, du har jo flere modne follikler som tar plass der nede, så det presser nok

på både her og der. Hvis du er veldig bekymret kan du jo ringe klinikken for å høre om du bør sjekke det?

Lykke til :)

Takk for svar :-) jeg måtte ringe jeg. Sa det kjentes ut som om eggene skulle ramle ut straks akkurat slik det kjennes ut vanligvis., hun lo litt å beroliget meg med at dette var helt normalt og ingenting å bekymre seg for :-) puh. Så hvis det er flere nybegynnere der ute som lurer på det samme, var dette svaret jeg fikk

Kjære vene, blir litt nervevrak av denne prosessen ;-)

Så bra!! Jeg er på tredje forsøk nå, og fortsatt llitt nervevrak hvis jeg kjenner noe jeg ikke har kjent før ;)

Hehe godt å høre at vi er flere da:-) må innrømme at jeg har rødmet noen ganger over alt jeg spør om og bekymrer meg over;-)

Tredje forsøk ja. Beundrer dere! Jeg har blitt sprø allerede å har ikke kommet til første uttak engang;-) håper alle gode ting er tre :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...