Gå til innhold

Stripe håret i Oslo, trenger tips til frisør raskt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere et tips til en frisør som striper forsiktige blonde striper i Oslo? Og gjerne ikke koster en halv årslønn?

Har vært på Tony & Guy, men de overstripa meg sist gang, så håper jeg kan finne en som er litt mer forsiktig og striper meg så jeg ser naturlig ut.

Jeg er mørk blond, men blir lysere om sommeren, så striper meg gjerne en gang i året for å se litt fresh ut.

Håper jeg får noen anbefalinger, for jeg er litt smådesperat etter å se litt bedre ut pga ny jobb til uka.

Anonymous poster hash: e9e19...7cf

Fortsetter under...

Skrevet

Hendrix :)

Anonymous poster hash: 77644...825

Skrevet

Lilja hos Botea på Majorstuen.

Anonymous poster hash: 3aa00...321

Skrevet

Gossip.

Men da må du poengtere at du vil ha forsiktige striper...

Skrevet

A modo mio frisør. Beliggenheten (inne på Oslo S!) kan virke litt avskrekkende, men inne i salongen er det koselig, og alle frisørene jeg har vært borti der i løpet av de siste fem årene har vært flinke. Synes ikke prisene er så gale heller.

Anonymous poster hash: 3c0f7...255

Skrevet

Toni & guy ødela håret mitt - to ganger så jeg setter ikke min fot hos dem igjen. Jeg anbefaler Gevir eller Komite hvis man er villig til å betale litt.

Annonse

Skrevet

Hendrix :)

Anonymous poster hash: 77644...825

Takk for svar! Har du en du går til der? Striper du lyse striper?

Skrevet

Toni & guy ødela håret mitt - to ganger så jeg setter ikke min fot hos dem igjen. Jeg anbefaler Gevir eller Komite hvis man er villig til å betale litt.

Herregud, er det sant? Jeg var så sjokka da det skjedde med pga så mange går dit og mener det er "det beste".

Så leit å høre at det skjedde to ganger. 

De ga meg produkter til 2000 kr, men hva faen hjelper det når min nydelige tykke hårmanke ble ødelagt. Er bitter enda....

Skrevet

A modo mio frisør. Beliggenheten (inne på Oslo S!) kan virke litt avskrekkende, men inne i salongen er det koselig, og alle frisørene jeg har vært borti der i løpet av de siste fem årene har vært flinke. Synes ikke prisene er så gale heller.

Takk for svar!

Er det en spesiell du går hos? Striper du lyse striper?

Skrevet

Gossip.

Takk for svar! Er det en frisør du vil anbefale der? Striper du lyse striper selv? Mener du de tar i litt for mye hvis man ikke ber dem være forsiktige? Har du erfaringer med at det har blitt for mye?

Skrevet

Alle frisører jeg kjenner sier at Toni & Guy er "variabelt". Hvis man skal gå til en kjede så er Adam & Eva den eneste jeg går til:-)

Anonymous poster hash: 70f21...dec
Skrevet

Tusen takk for svar! Striper du lyse striper? Hva ca betaler du? Var ikke prisliste på nettside.

Skrevet

Tusen takk for svar! Striper du lyse striper? Hva ca betaler du? Var ikke prisliste på nettside.

Jeg striper ikke håret mitt selv, så vet ikke hva de tar for det. Men Lilja er den desidert beste frisøren jeg noen sinne har hatt, så jeg er sikker på at du vil bli fornøyd med stripene også. :)

Annonse

Skrevet

A modo mio frisør. Beliggenheten (inne på Oslo S!) kan virke litt avskrekkende, men inne i salongen er det koselig, og alle frisørene jeg har vært borti der i løpet av de siste fem årene har vært flinke. Synes ikke prisene er så gale heller.Anonymous poster hash: 3c0f7...255

Takk for svar!Er det en spesiell du går hos? Striper du lyse striper? Anonymous poster hash: e9e19...7cf

Jeg går hos Therese, striper lyse striper ja, og farger bunnfarge / ettervekst pga. en del grått hår :-/

Skrevet

Gossip.

Takk for svar! Er det en frisør du vil anbefale der? Striper du lyse striper selv? Mener du de tar i litt for mye hvis man ikke ber dem være forsiktige? Har du erfaringer med at det har blitt for mye?

En svenske som heter line eller lise, husker ikke.

Men eneste steder jeg er fornøyd!

Er på det på Frogner...

Men ja, hvis du sier striper kan det fort bli veldig masse. Men de gjør som du vil og jeg syns de er flinke til å høre på deg og skjønne hva du mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...