Gå til innhold

Hva synes dere om sateng sengesett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på bomullsateng altså!:)

Anonymous poster hash: 4ee48...8ab
Skrevet

Har kun det. Mannen elsker de. Jeg liker de også godt, men kunne like gjerne hatt vanlig bomull.

Skrevet

Nå var jeg klar til å svare HARRY :P

Men bomullsateng er nydelig :D

Anonymous poster hash: 9148f...22f

Gjest 5 andre
Skrevet

Liker ikke. Er for glatt. Vil heller ha vanlig bomull eller flanell. Jeg liker også godt krepp :)

Skrevet

Liker det veldig godt. Samme med damask sengetøy :)

Skrevet

Husker for mange år siden da den ru huden på hælen min hang seg opp i et sateng sengesett jeg fikk i julegave.. Er det slik med sateng? Var sikkert noe billigskit jeg fikk kanskje hehe... Sitter på kid.no og skal bestille noen nye sengesett, står jo at sateng er hverdagsluksus, men usikker på om jeg kjøper den:) men som sagt, mange år siden sist.. Er det ikke veldig glatt også? sklir dyna av kroppen om man ligger litt urolig? Det skjedde også med det forrige sengesettet:p

hi

Skrevet

Jeg syns det er for grovt mot huden, må ha helt fin bomull.

Skrevet

Bomullsateng er ok, damask er best :)

De settene i bomullssateng er ikke slik som de glatte silke-etterligningene som var på 80-tallet altså, langt ifra...

Anonymous poster hash: 644b5...d30
Skrevet

Steng er glatt, litt siljeaktig, og kan oppleves slik du beskriver.

Bomullssateng er mykt bomullssengetøy som er godt og mykt og som blir bedre etter hver vask. Elsker den typen, og lin, er det som brukes her i hus

Skrevet

Det er noe helt annet enn det første som kom de var glatt.

Skrevet

Husker for mange år siden da den ru huden på hælen min hang seg opp i et sateng sengesett jeg fikk i julegave.. Er det slik med sateng? Var sikkert noe billigskit jeg fikk kanskje hehe... Sitter på kid.no og skal bestille noen nye sengesett, står jo at sateng er hverdagsluksus, men usikker på om jeg kjøper den:) men som sagt, mange år siden sist.. Er det ikke veldig glatt også? sklir dyna av kroppen om man ligger litt urolig? Det skjedde også med det forrige sengesettet:p

hi

Høres ut som du hadde noe silke etterligning og ikke sateng :)

Jeg har kjøpt mine på Princess

Anonymous poster hash: 4bf26...d5a

Skrevet

Digger bomullsateng-sengtøyet vårt. Men jeg elsker også krepp, som er mye stivere.

Anonymous poster hash: 05eef...dbd

Skrevet

Steng er glatt, litt siljeaktig, og kan oppleves slik du beskriver.

Bomullssateng er mykt bomullssengetøy som er godt og mykt og som blir bedre etter hver vask. Elsker den typen, og lin, er det som brukes her i hus

Herregud, damn you autocorrect!

Sateng og silkeaktig

Skrevet

hi

Dette har vi 

http://www.princessbutikken.no/display.aspx?prodid=3326

Skrevet

hi

Dette har vi 

http://www.princessbutikken.no/display.aspx?prodid=3326

Det ble feil str. Detter var det :)

http://www.princessbutikken.no/display.aspx?prodid=3318

Skrevet

Sateng er ikke en kvalitet, men en vevemåte. Trådene går slik i veven at stoffet blir veldig glatt på retten. Kvaliteten på tråden vil selvfølgelig være avgjørende for komforten og holdbarheten. Har du et sengesett som er satengvevd i langfibret bomull har du et nydelig sengesett som vil holde seg lenge. Har du et i polyester er det usj. Synes jeg..

Skrevet

Har bare sateng og ett sett i flanell. Synes for øvrig satengen på princess er mykere enn den på kid :)

Skrevet

Har flere sett fra Høie, og de er jeg veldig fornøyd med. Passet på å kjøpe inn flust da jeg engang i tiden jobbet på Hansen&Dysvik mens jeg gikk videregående. Som min sjef sa: Høie blir du lei før du får vaska det i stykker. God kvalitet, har holdt i årevis og ser fremdeles nytt ut :)

Skrevet

Har flere sett fra Høie, og de er jeg veldig fornøyd med. Passet på å kjøpe inn flust da jeg engang i tiden jobbet på Hansen&Dysvik mens jeg gikk videregående. Som min sjef sa: Høie blir du lei før du får vaska det i stykker. God kvalitet, har holdt i årevis og ser fremdeles nytt ut :)

Enig! Høie sateng er nydelig, svalt, mykt og god kvalitet. Her går det i det om sommeren, og flanell om vinteren. Hvert til sitt bruk!

Skrevet

Jeg elsker tykke vinterdyner i flanell om vinteren, men mannen er en sånn svett stakkar som ikke klarer slikt, og jeg måtte attpåtil dra fra dynene mine hjemme i Norge! Så nå har vi en tynn fisledyne med kjipt sengesett. Og som om ikke dét var nok, så er det en dobbeldyne i tillegg. Fælt hvordan ting bare går nedenom og hjem utenfor Norges landegrenser :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...