Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Jeg skal bruke min for første gang og skal vaske delene, MEN jeg klarer ikke å skru glassmuggen løs fra den svarte ringen der knivene sitter. Hvordan gjør man det? Hva gjør jeg feil? Har prøvd å vri så hardt jeg kan begge veier, men ingenting skjer... Hvilken vei skal man vri egentlig? Anonymous poster hash: 9cacc...8e4
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Ingen som kan fortelle meg hvordan jeg tar løs disse delene? Stønn, føler meg som en idiot som ikke får det til nå... Anonymous poster hash: 9cacc...8e4
HvittHus Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Jeg minnes at jeg løsnet den ved å dra glassbollen til høyre, men min gikk i tusen knas, så jeg får dessverre ikke sjekket. Kenwood blenderen min tas fra hverandre ved å skru til høyre, så prøv den veien.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Jeg minnes at jeg løsnet den ved å dra glassbollen til høyre, men min gikk i tusen knas, så jeg får dessverre ikke sjekket. Kenwood blenderen min tas fra hverandre ved å skru til høyre, så prøv den veien. Takk for at du prøvde å hjelpe, men jeg klarte fortsatt ikke å få den løs. Noen andre her som har den blenderen og har noen tips? Fant forresten ut at den ikke heter Knus is, men Knus S 1200. Det har nok bare blitt til is i mitt hodet. :-) Anonymous poster hash: 9cacc...8e4
It's all about me Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Det er ikke noe hokus pokus med den, den er bare ekstremt hard i starten. Du vrir den mot klokken. Jeg klarer det ikke på nye maskiner, så få gjerne en sterk mann til å løsne den for deg.
HvittHus Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Jeg minnes at jeg løsnet den ved å dra glassbollen til høyre, men min gikk i tusen knas, så jeg får dessverre ikke sjekket. Kenwood blenderen min tas fra hverandre ved å skru til høyre, så prøv den veien. Takk for at du prøvde å hjelpe, men jeg klarte fortsatt ikke å få den løs. Noen andre her som har den blenderen og har noen tips? Fant forresten ut at den ikke heter Knus is, men Knus S 1200. Det har nok bare blitt til is i mitt hodet. :-) Anonymous poster hash: 9cacc...8e4 Det er den blenderen vi har. Hva om du legger glassbollen sidelengs ned på bordet på en håndduk, tar et godt tak i den svarte delen og vrir til høyre. Mulig det kan hjelpe å varme plastikken med varmt vann først.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har både prøvd å varme plastikken og å legge den ned på bordet. En sterk mann har jeg dessverre ikke tilgjengelig - det er ulempen med å være alenemor... Jeg vasket hele greia mens den hang sammen (ikke maskinen selvsagt), så jeg fikk da prøvd den. Blir den tilstrekkelig ren da, tror dere, når jeg ikke får tatt den fra hverandre? Pleier det å være matrester/smoothierester på steder jeg ikke kommer til når den henger sammen? Jeg lurer også litt på om min fungerer riktig. Jeg hadde oppi frossen frukt, og satte på knus is-funksjonen, og da hoppet den til og satte i gang i et par sekunder, stoppet og satte i gang igjen. Den skremte nærmest livet av ungene, og attpåtil luktet det litt svidd, så jeg trodde hele maskina skulle gå til himmels. Jeg hadde i litt kokende vann, og da gikk det bedre. Er deres maskin også sånn eller var slik første gang dere brukte den eller der det noe galt med min? Anonymous poster hash: 9cacc...8e4
It's all about me Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har både prøvd å varme plastikken og å legge den ned på bordet. En sterk mann har jeg dessverre ikke tilgjengelig - det er ulempen med å være alenemor... Jeg vasket hele greia mens den hang sammen (ikke maskinen selvsagt), så jeg fikk da prøvd den. Blir den tilstrekkelig ren da, tror dere, når jeg ikke får tatt den fra hverandre? Pleier det å være matrester/smoothierester på steder jeg ikke kommer til når den henger sammen? Jeg lurer også litt på om min fungerer riktig. Jeg hadde oppi frossen frukt, og satte på knus is-funksjonen, og da hoppet den til og satte i gang i et par sekunder, stoppet og satte i gang igjen. Den skremte nærmest livet av ungene, og attpåtil luktet det litt svidd, så jeg trodde hele maskina skulle gå til himmels. Jeg hadde i litt kokende vann, og da gikk det bedre. Er deres maskin også sånn eller var slik første gang dere brukte den eller der det noe galt med min? Anonymous poster hash: 9cacc...8e4 På knus is funksjonen skal den pulsere, ta pauser så alt kan synke. Is er så hardt at uten de små pausene blir alt bare kastet opp i lokket og minimalt knust. Når du knuser is ellervlager smootie er det også viktig å ha i bittelite veske. Ikke varmt, holder med litt vann eller juice.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har både prøvd å varme plastikken og å legge den ned på bordet. En sterk mann har jeg dessverre ikke tilgjengelig - det er ulempen med å være alenemor... Jeg vasket hele greia mens den hang sammen (ikke maskinen selvsagt), så jeg fikk da prøvd den. Blir den tilstrekkelig ren da, tror dere, når jeg ikke får tatt den fra hverandre? Pleier det å være matrester/smoothierester på steder jeg ikke kommer til når den henger sammen? Jeg lurer også litt på om min fungerer riktig. Jeg hadde oppi frossen frukt, og satte på knus is-funksjonen, og da hoppet den til og satte i gang i et par sekunder, stoppet og satte i gang igjen. Den skremte nærmest livet av ungene, og attpåtil luktet det litt svidd, så jeg trodde hele maskina skulle gå til himmels. Jeg hadde i litt kokende vann, og da gikk det bedre. Er deres maskin også sånn eller var slik første gang dere brukte den eller der det noe galt med min? Anonymous poster hash: 9cacc...8e4 På knus is funksjonen skal den pulsere, ta pauser så alt kan synke. Is er så hardt at uten de små pausene blir alt bare kastet opp i lokket og minimalt knust. Når du knuser is ellervlager smootie er det også viktig å ha i bittelite veske. Ikke varmt, holder med litt vann eller juice. Ok, takk for svar, da fungerer den nok riktig. Ble bare så overrasket fordi min forrige blender kjørte kontinuerlig inntil jeg skrudde den av. Anonymous poster hash: 9cacc...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå