Gå til innhold

Strippeklubber og menn

Anbefalte innlegg

Hei, sitter her og gråter i uke 30 pga at jeg føler meg alene og såret. Har et barn på deling som er hos faren sin nå. Min samboer venter sitt første barn. Han er utrolig kjekk i mine øyne, snill og go men er alt for glad i å feste med kompiser. Han har tilpasset seg men... I går valgte han å dra til noen venner og de skulle ikke ut. Jeg viste selvsagt at det ble oslo tur når han er sammen med de han var. For alt som står i hodet på de han var sammen med er alkohol, strippe klubber og få seg et nummer. I utgangspunktet har jeg ikke noe i mot at gutta går på strippe klubb en gang i blant og spesielt ved utdrikkningslag osv men disse han var med i helgen går kun for et formål!!! Han skulle komme tidlig hjem. Var hjemme kl 4, kvittering i lommen fra to klubber med lap dans med damens navn og er tlf nr i lommen til en annen dame. Kjenner at grensen min er overtråkket og jeg trekker meg inn i meg selv såret og trist. Orker ikke se han , snakke med han eller være i hus med han. Overreagerer jeg???

Anonymous poster hash: e22b9...e4b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144124365-strippeklubber-og-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes absolutt ikke du overreagerer. For meg ville det vært et grovt tillitsbrudd. Gravid eller ikke. Strippeklubb er en ting, lapdance og telefonnummer er ganske ille. Nå vet vi jo ikke hvordan deres forhold er, men jeg hadde aldri akseptert det.

Anonymous poster hash: adb3a...8b8

Annonse

Stakkars deg! Det hadde ikke vært greit om du ikke var gravid heller, men det er virkelig over alle grenser når du er det.

Vet ikke hva jeg ville sagt eller gjort, men ser for meg at jeg ville mistet besinnelsen eller vært slått ut av sjokket. Og det er ikke langt unna utroskap i min bok.

Jeg tror din kjæreste har litt dårlig selvfølelse og trenger den oppmerksomheten han kan få fra andre damer. Det er jo selvfølgelig ikke greit og sårende for deg som blir rammet, men jeg håper at han ikke mener noe vondt mot deg i og med at han gjør dette. Han blir sikkert også revet med av kompisene.

Jeg synes du skal si i fra at dette ikke er greit og at det er veldig sårende for deg. Det vil nok ikke hindre ham i å gjøre det igjen, men da vet han i hvert fall at dette ikke er greit. Jeg vet ikke helt hvilke råd jeg skal gi. Det beste hadde jo vært å få han til å kutte ut disse vennene og få han til å gå til psykolog for å få bedre tro på seg selv slik at han ikke trenger den bekreftelsen fra andre, men tipper at han ikke vil gjøre noen av delene. Med bekreftelse tenker jeg da på dette tlfnr som jeg egentlig synes er det værste.

Hvis han er ung, kanskje i starten av 20 åra, så vil han ganske sikkert vokse av seg denne oppførselen sin. Om jeg synes du overreagerer, nei, dette må være svært sårende for deg og som gravid er man ekstra sårbar. (Og hormonell).

Anonymous poster hash: 26478...d7c

I vårt forhold er ikke strippeklubber tillatt heller:) Jeg synes det hadde vært rart om han hadde hatt interesse av å ha nakne damer på fanget sitt... Jeg hadde virkelig ikke tolerert det! Fy og fy! God klem til deg <3

Anonymous poster hash: f5532...551

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...