Gå til innhold

Hvilket billig garn til strikket barnebunad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe på sparkjøp, nille eller europris. Noen som vil anbefale meg et garn som er fint og billig? :-)

Anonymous poster hash: 0bd98...da1

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen andre strikkekjerringer her?:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke gått for billig garn på en bunad.

Viktig at den holder seg fin lenge, slik at den kan brukes i generasjoner.

Men det er bare min mening ;)

Skrevet

Jeg skal strikke for å selge. Så da lønner det seg kanskje ikke. Må jo ta 1000,- kr eller mer for den hvis det skal lønne seg. Hmmm

Skrevet

Bestille fra tyrkia. Iceyarn.com. Handle for under 200. Masse billig kvalitets garn dær.

Anonymous poster hash: d8309...73e

Skrevet

sportsgarn fra Bogerud.

Anonymous poster hash: 726cc...291

Annonse

Skrevet

Ville aldri verden brukt billig garn i en bunad, den er forventet at skal vare lenge, gå i arv og tåle vask altså.

Skulle jeg kjøpt en strikket bunad ville jeg spurt hva slags garn som ble brukt så jeg kunne lese meg opp på hvordan dette garnet tåler vask osv. Ville aldri betalt 1000 kr for en bunad strikket i "jalla"-garn, da hadde jeg heller vært foruten.

Har selv strikkebunad til alle fire ungene, mamma strikker, og selvfølgelig er det i kvalitetsgarn så selv om de er vasket mange ganger er de akkurat like fine. Det er det verdt...

Mamma strikker på bestilling og som regel kjøper den som skal ha bunaden garnet selv så de får det garnet de vil ha også tar mamma betalt bare for jobben.

Anonymous poster hash: b461f...af6
Skrevet

Babyull på sparkjøp er fra gjesdal garn å det har jeg vert fornøyd med synes det har sammekvalitete som babyulle til viking å dale. Sandes sitt har eg ikke prøvd men du kan jo gjøre så hu over fåreslo alt si kunden kan bestemme garntype å ta betalt for arbeide :)

Anonymous poster hash: 457ce...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...