Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Selv om man ikke er gravid? Bare lurer... Anonymous poster hash: 597e8...bd3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Tester som blir positive/skyggestreker etter at fristen har gått ut er som regel hcg-mengde som er i grenseland til å slå ut. Det kan være kjemisk. Eller det kan være at hcg er på vei opp og slår ut på test dagen etter! Jeg har aldri hatt skyggestrek eller veldig svak positiv hvis jeg ikke har vært gravid eller hatt kjemisk iallefall. Anonymous poster hash: fd396...3e5
Nurse77 Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har hatt strek etter tidsfristen på dag 12 og da viste det seg at jeg hadde et snev av hcg i blodet på dag 14, mao en kjemisk som ikke slo ut på urin-test. Ellers har jeg aldri opplevd å få strek etter tidsfrist. Og ja, jeg har OFTE tatt de opp av søpla...;-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Er på dag 8 eller 9 litt usikker på hvordan man teller. Har tatt 4 tester ut over dagen, + en i vann. Den i vann er kritthvit. Den fra i morrgest er kjempesvak. Men den fra i kveld er godt lesbar.... Anonymous poster hash: 597e8...bd3
nordlys13 Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 så spennende! Håper dagens morgentest ikke gir deg noen tvil :-)
Optatium Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har aldri hatt skyggestreker før nå, og idag testet jeg også positivt på CB digital. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå