Gå til innhold

Noen her som har funnet hjertelyden hjemme før 12 uker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fant den da jeg var litt over 10 uker med en babywatcher under forrige graviditet. Bare 6 uker nå. Men kommer til å prøve å finne den når jeg er 10 uker denne gangen også. Hørte den ikke så lenge av gangen og det var ikke alltid jeg fant den så om man fort blir bekymret så bør man vel vente lengre før man begynner å bruke den.  :)

Jeg fant den rundt uke 9 sist. I dag er jeg 8 uker akkurat og forsøkte i går 😜 skjønte det var drøyt optimistisk, men jeg hørte faktisk lyden kort og flyktig et par ganger..fikk ikke opp noe tall, men lyden er jo ikke til å ta feil av om man har hørt dem før. Det var så godt for denne gangen har jeg ikke hatt tidlig ul og jeg har derfor nesten tvilt på at dette er sant 😊

Annonse

Jeg fant den rundt uke 9 sist. I dag er jeg 8 uker akkurat og forsøkte i går skjønte det var drøyt optimistisk, men jeg hørte faktisk lyden kort og flyktig et par ganger..fikk ikke opp noe tall, men lyden er jo ikke til å ta feil av om man har hørt dem før. Det var så godt for denne gangen har jeg ikke hatt tidlig ul og jeg har derfor nesten tvilt på at dette er sant

Det overrasker meg ikke at det var babyhjertet du hørte, hjertet begynner vel å slå i uke 6? Har nå hørt om så mange som har hørt hjertet før uke 12, så jeg bestilte meg en Angelsounds i dag. Håper å få den tidlig i neste uke!

Bestilte denne modellen: http://www.angelsounds.no/AngelSounds_Classic_JPD-100S_GRc398NN/p1373613_6299810.aspx 

Noen andre som har denne?

Anonymous poster hash: 283cb...6c4

Fikk den allerede mandag jeg, med andre ord rask levering må man jo si! Etter noen minutters leting fant jeg den fine hjertelyden ganske langt nede mot skambenet. Tydelig raskere hjertelyd enn min egen, så ingen tvil. Veldig glad jeg har en doppler å ta frem i ukene fremover før jeg begynner å kjenne spark. Er nå 10+5, så ja, det er mulig å finne hjertelyden før uke 12.

Anonymous poster hash: 283cb...6c4

Jeg fant bebis i går. ganske langt under navlen, litt til venstre. Det var STOR forskjell mellom det jeg fant før og denne. Denne er rask, og hørtes ut som den jeg fikk høre på UL. Jeg telte i 30sec og ganget med 2. Om det var under 120 så er det nok din. (De sier den skal være fra 140)

Men på min hørtes det ut som bebisen sparka? Det var noen DUNK lyder i hvertfall. Noen andre som hører sånt?

Jeg fant bebis i går. ganske langt under navlen, litt til venstre. Det var STOR forskjell mellom det jeg fant før og denne. Denne er rask, og hørtes ut som den jeg fikk høre på UL. Jeg telte i 30sec og ganget med 2. Om det var under 120 så er det nok din. (De sier den skal være fra 140)

Men på min hørtes det ut som bebisen sparka? Det var noen DUNK lyder i hvertfall. Noen andre som hører sånt?

Ja, dunkelyder er babyen som sparker! Med andre ord, ikke bare hjertelyden man hører med doppler. Har man først hørt fosterets hjertelyd, er man ikke i tvil når man hører den igjen. Veldig stor forskjell i tempo!

Dere som har funnet hjertelyden så tidlig hvor har dere funnet den? Har hørt folk si nede og litt til venstre noen ganger. Er det slik for alle? Hvor langt er langt nede? Alltid ved skambenet så tidlig eller er det annerledes om man er andre eller tredjegangs osv?

Anonymous poster hash: c1310...5dc

Annonse

Dere som har funnet hjertelyden så tidlig hvor har dere funnet den? Har hørt folk si nede og litt til venstre noen ganger. Er det slik for alle? Hvor langt er langt nede? Alltid ved skambenet så tidlig eller er det annerledes om man er andre eller tredjegangs osv?

Anonymous poster hash: c1310...5dc

Min lå rett over skambenet litt til venstre i uke 9-10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...