Gå til innhold

Støl og det stikker i livmoren ,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok noe tidlig å kjenne det etter to dager, tror jeg..? Men man vet vel aldri, og med nok håp og optimisme så kan det jo være kroppen prøver å fortelle deg noe?

Vi ligger forresten helt likt vi da, jeg hadde EL 28.02, vi får holde følge og se hvordan det går!

Hehe, ja det er nok altfor tidlig :fnise:  Det har gått vekk nå! Idag var jeg kvalm på morgenen og jeg er utrolig trøtt idag, men jeg har også begynt å bli litt syk (verking i bihulene), så det kan like gjerne være sykdommen som spiller meg et puss :)

Så gøy at vi ligger likt, blir spennende å følge hverandre =) Merker du noe som kan være symptomer? Hvor lenge har dere prøvd?

Endret av Mamma85 <3

Annonse

O du hellige kineser, jeg er faktisk kvalm og har aldri vært gladere for det =) Jeg er en person som ALDRI blir kvalm, og har aldri hatt omgangssyke el. (bank i bordet!) Men nå er jeg altså kvalm, og det setter jo selvfølgelig tankene i spinn! Jeg er ikke sånn at jeg henger over doen og har lyst å spy - ikke i det hele tatt, men jeg kjenner et lite snev av kvalme :fnise:  Herregud så gal man skal bli! Hadde jeg ikke vært prøver hadde jeg nok aldri tenkt over det engang, det er så lite kvalm jeg er, håper dette vedvarer haha :)

Ikm neste onsdag eller torsdag =)

Jeg har IKM på fredag 14. 5 dpo nå, og kjenner kanskje litt murring. Har en sønn fra før og husker ikke å ha kjent noe så tidlig da.. Håper det ikke bare er innbilt, synes det er veldig tidlig!

Det sies vel at testen er ikke helt sikker før IKM, men hvis du tar en test før og den er negativ så er det fortsatt mulighet for at du er gravid, en ikke gravid nok enda :-)

Idag er alle "symptomer" borte igjen, men håper kvalmen kommer igjen til kvelden! Jeg husker da jeg gikk gravid med sønnen min så tenkte jeg at jeg skjønte ikke hvorfor man kalte det "morgenkvalme" når jeg var kvalm på kvelden (men det var rundt uke 6-7 da, ikke så tidlig som nå!)  Så det KAN  jo være at jeg blir kvalm til kvelden igjen :fnise:

Jeg jobber på et legekontor og har stor tilgang til tester, men skal prøve holde meg til ikm dag =) Blir bare så skuffet om den viser negativ + at tiden til neste el går så vanvittig treigt! Nå er det hvertfall spennende enn det så lenge, og man kan gå å håpe og drømme litt :regn:

Føler meg litt i samme båt som dere, men føler jeg har mista oversikten helt nå. Siste/denne syklusen kom det en kortvarig spotting og litt tynn blødning og så spotting igjen, på dag 17 i syklusen, tilsammen over 3 dager. Syklusen startet 2.2 og fikk pos eltest 17.2 og 18.2, men denne spottingen (litt rødt i elslimet) kom etter sex kvelden 18.2 og 19.2.

20.2 var det mer friskt blod men tynnt, og så brunlig spotting 21.2 igjen. Ingen menssmerter disse dagene. Etter dette har jeg ikke hatt spotting eller blødning, kun relativt våt/glatt utflod (sorry detaljer).

Vet ikke om spottingen kan ha vært ELblødning, og neppe festeblødning hvis det var El omkring 18.2. Har aldri hatt ELblødning før, eller hatt festeblødning ved forrige svangerskap. Har IKM idag eller imorgen, siden jeg har syklus på gj.snittlig 33 dager. Ingen tegn til TR idag, men har de siste 2 ukene hatt stikkinger der nede (livmora/livmortappområdet) og tidvis øm i korsryggen. Ikke veldig ømme pupper.

Noen som har noen tips til hva som feiler syklusen min, hehe. Tok gtest tirsdag, litt vell tidlig da, men negativ, og siden jeg har hatt litt ELslimlignende utflod de siste dagene, har jeg også tatt eltester tirs, ons og idag, alle negative. Har derfor mistet helt oversikt på syklusen. Om blødningen midt i var en litn og tidlig mens, burde det vel være tid for EL strax? Eller kan jeg fortsatt tro at IKM er dette døgnet til tross for mellomblødningen?

Men det er bare to dager siden jeg hadde el? Kan det være symptomer dette? Eller er det aaaaltfor tidlig å kjenne noe som helst?

var i samme tid jeg kjente lignende, men som nevnt var det litt spotting i samne tid. Stikkingen og ubehaget var ikke slik menssmertene pleier å være. Tror kanskje det er mange som kjenner slikt omkring/etter EL. Spennende å høre hvordan det går med deg, og dere andre, når Ikm- dagen er der. Krysser fingrene ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...