Gjest usababy Skrevet 1. mars 2014 #1 Del Skrevet 1. mars 2014 Nesten 7 uker siden ks, og fortsatt kommer det blødningrester. Hvor lenge kan det vare? Har ikke hatt noen komplikasjoner etter ks, alt har gått fantastisk bra. Det er ikke mye jeg blør, men stadig små rester. Skal det være sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg har ikke hatt keisersnitt, men det er ikke uvanlig at det bør i opptil 8 uker så jeg tror ikke jeg ville vært for bekymret. Er det gammelt eller friskt blod? Har du hatt 6 ukers kontroll hos fastlegen enda? Hvis ikke kan du jo nevne det. Jeg hadde en rift som ikke ville gro (var dårlig sydd) og det sjekket legen på 6 ukers, men det var vaginal fødsel. Anonymous poster hash: 1b046...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest usababy Skrevet 2. mars 2014 #3 Del Skrevet 2. mars 2014 Det er bare brunlige, slimete blodrester. Dvs til i dag, nå kommer det litt friskt blod. Skjønner ingenting, er det mensen som er tilbake allerede?? Har ikke vært på 6 ukers kontroll da det ikke var nødvendig etter ks. Får følge med litt. Ser at det kan blø mer en dag eller så om en skorpw løsner etter morkaken. Men 7 uker...er ganske lei av at det ikke tar slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå