Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Er det bedre en vanlig sukker? Noen som vet? Anonymous poster hash: 5a7a9...cd7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Helsekostbutikkene har det. Råsukker er ikke foredlet, dermed inneholder det litt mer næring ift hvitt sukker som er helt uten næringsstoffer annet enn kalorier. Jeg har ikke brukt annet i flere år. Du har ulike varianter. Rårørsukker er det som er aller minst bearbeidet, og det ligner litt mer på brunt sukker. Men det har en nesten litt vaniljesmak i tillegg. Men det er litt "klissete". Det er også vanskelig å få tak på. Men det vanlige råsukkeret i helsekosten er bra også Anonymous poster hash: a4224...3e0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Helsekostbutikkene har det. Råsukker er ikke foredlet, dermed inneholder det litt mer næring ift hvitt sukker som er helt uten næringsstoffer annet enn kalorier. Jeg har ikke brukt annet i flere år. Du har ulike varianter. Rårørsukker er det som er aller minst bearbeidet, og det ligner litt mer på brunt sukker. Men det har en nesten litt vaniljesmak i tillegg. Men det er litt "klissete". Det er også vanskelig å få tak på. Men det vanlige råsukkeret i helsekosten er bra også Anonymous poster hash: a4224...3e0 Rettelse: Det vanlige råsukkeret i helsekosten er rårørsukker. Det jeg kalte for rårørsukker heter fullrørsukker. Anonymous poster hash: a4224...3e0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 http://helios.no/?ItemID=1520 http://www.sunnesaker.com/products/rrrsukker-fint-kologisk-helios-1-kg Anonymous poster hash: a8b24...500
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: 5a7a9...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå