Gå til innhold

frostanfall og feberfølelse men ingen feber. Hva i alle dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt syk med hoste og sår hals samt litt hodepine. Men i går hadde jeg skikkelig frostanfall. Hutret og skalv og følte meg iskald. Ventet på at feberen skulle stige, men den gjorde ikke det. I løpet av natten begynte jeg å svette (jeg svetter aldri med mindre jeg har nettopp feber). Dette har skjedd en gang tidligere for noen uker siden også men aldri før. Hva i all verden kan det være når jeg ikke har feber? Har jo født for ti uker siden. Kan det være noen sammenheng der? Andre som har opplevd dette?

Skrevet

Ammer du? Frostanfall hadde jeg under brystbetennelse, var helt forjævlig, hadde også feberfølelse uten feber.

Anonymous poster hash: fadbf...81c

Skrevet

Nei gjør ikke det heller. Det føltes virkelig som feber på hele kroppen, men hadde ikke det. Hadde trodd at måleren var feil om det ikke var for at jeg kjente på huden at den ikke var så varm som den" burde"være ved feber. Merkelig.

Skrevet

Eg får slik reaksjon om kroppen er sliten. Typisk den dagen eg skal slappe av etter mykje stress. Frostanfall, verker i beina og sliten i heile kroppen.

For meg betyr det berre at eg har pressa meg litt for mykje..

Skrevet

Kan jo selvfølgelig være så enkelt hehe det har jeg ikke tenkt på :P Det er jo en omveltning å gå fra 1til 3 barn og man er jo alltid opptatt med noe. Er jo sliten, men det går jo bra så hadde ikke tenkt den tanken. Kanskje litt ekstra nå når jeg ikke føler meg helt på topp, men ellers går det jo greit liksom.

Skrevet

Jeg har nettopp hatt det du har jeg hadde 2 dager med feber, men jeg opplevde også frostanfall flere ganger uten at jeg hadde feber.

Men jeg hadde høy crp så jeg fikk antibiotika.

Anonymous poster hash: d7642...814

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...