Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Anbefalinger?Gjerne en som er spesielt god på hundehår... Anonymous poster hash: 60a08...826
scarecrow2011 Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har en electrolux ergorapido som er god til å ta kattehår, særlig på tepper. og er oppladbar. Den er ikke god på annet dessverre. Den er poseløs og må tømmes ofte.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har ikke god erfaring med poseløs. Når man skal tømme kammeret, synes jeg at gammelt støv etc. kom ut i rommet, så føltes litt bortkastet... Jeg kjøpte meg en med pose etter ett år.. Anonymous poster hash: 65eec...6c5
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Poseløs = styr unna Har en jeg bruker i underetasjen, og den må tømmes ofte. I tillegg virvler det opp med støv når den tømmes. Er ikke fornøyd! Anonymous poster hash: efaca...1ad
klg,2 boys now:) Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Har hatt flere og jeg ❤️virkelig.brukte nesten 1 pose i uke tidligere og det ble dyrt.har faktisk den fra Biltema nå,helt grei.kjøper nytt filter engang i bland og da er den god som ny.tømmer beholderen ut rett i søpla.så er det bare og kjøre på👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå