Gå til innhold

Jeg har bursdag dagen etter 28 februar, men jeg har ikke bursdag 1 mars.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville tenkt 1 mars. Du var jo ikke født 28 februar.

Anonymous poster hash: c7a42...19f

Er jo ikke født 1 mars heller da... ;)

Vi gratulerer venninnen vår den 28 ;)

Anonymous poster hash: 9e275...c91

Skrevet

Du har to dager da. Ta deg luksusen med å motta gratulasjoner på begge. :) På facebook blir også begge dager satt opp som bursdagen din, hvis du ikke allerede vet det. :) Gratulerer med dagen.

Skrevet

Jeg ville ha sagt siste dagen i februar. 

Kjenner forøvrig et tvillingpar hvor den ene er født 28. og den andre 29. februar :P

Anonymous poster hash: 9909e...860

Da er de ikke tvillinger :) De er født på 2 ulike dager :)

Anonymous poster hash: 4bf9f...cb1

Hvorfor skulle de ikke være tvillinger? De har da ligget i morens mage samtidig :P

Om de kommer ut 10 min fra hverandre midt på dagen, eller tilfeldigvis akkurat ved midnatt en spesiell dag har da ikke noe å si.

Skrevet

Morsomt å se at det er så delt:) Ja jeg så facebook hadde to dager:p For noen år siden hoppet de over bursdagen. Hehe, de fikk sikkert noen klager:p

Feire gjør jeg uansett når det passer, og det er sjeldent på dagen. Men når det er skuddår feires det alltid den 29:)

Btw, så gratulerer ike samboeren min meg når det ikke er skuddår, mens jeg spiser kaker i to dager. Haha.

Anonymous poster hash: 3cd4c...d7c

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg ville ha sagt siste dagen i februar. 

Kjenner forøvrig et tvillingpar hvor den ene er født 28. og den andre 29. februar :P

Da er de ikke tvillinger :) De er født på 2 ulike dager :)

Anonymous poster hash: 4bf9f...cb1

Tull og tøys!

Selvfølgelig er de tvillinger, selv om de er født på hver sin dato. Da er vel den ene født like før midnatt og den andre like etter. Tvillinger er pr. definisjon to som har ligget i mors mage samtidig. 

Skrevet

Gratulerer med dagen :)!

Ville nok først gratulert deg den 1. mars, siden du faktisk hadde vært født den 1.mars om ikke det tilfeldigvis var skuddår det året du ble født;).

Skrevet

Jeg hadde smellt til med 28 de gangene det ikke er noe 29:) også tatt i mot alt ekstra den 1 mars i tillegg. Og gratulerer med dagen til deg

Anonymous poster hash: ccf63...58a

Skrevet

Gratulerer! :)

Anonymous poster hash: 632c5...718

Skrevet

For meg er dette en merkelig diskusjon uten alternativer..

Om du dør 28. februar vil du faktisk ikke ha rundet et nytt år, dermed har du heller ikke bursdag 28. februar. 1. mars har du levd et år til og det gratuleres du med....

Skrevet

Dattern min har samme "problemet" løste det veldig enkelt.

Menstermin 1-3 mars. Hun ble født 29. feb. 28 feb har vært, dermed har hun bursdag i mars. Ikke noe verre enn det ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...